Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: schrikdraad

schrikdraad

...... op mijn nieuwe stal zit momenteel ijzerdraad (met spanning erop) om het land heen,nu is dit niet zo goed zichtbaar,ik zit te denken om er reepjes stof ofzo aan te hangen,maar hoe zit het dan met het geleiden van de stroom? kan dat zonder problemen?

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Re: schrikdraad

Zolang die reepjes verder niks raken is er niks aan de hand. Stroom zoekt de kortste weg dus zal zich niet laten 'afleiden' door een stofje dat om de draad zit.
    Let wel op, die reepjes stof hebben de onhebbelijke gewoonte opzij te waaien en gezellig op te schuiven naar de eerstvolgende isolator, en dan hebben ze weinig nu meer... Goed strak trekken die knopen.
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Actief Forumlid Mieke_Cunna's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2007
    Leeftijd
    37

Re: schrikdraad

Wat ik deed toen cunna nog op een land stond met ook ijzerdraad was van dat afzet lint goed strak vastknopen, dat wappert en in mijn geval bleef dat gelukkig goed zitten.
    Wat je verder eventueel ook zou kunnen doen is wit lint eromheen draaien, dat gelijd de stroom ook.
    High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!

Bladwijzers

Forum Rechten