Ik weet niet of dit hier op de goede plaats staat eigenlijk, maar ik heb een probleempje bij het gymmen met Nina.. Ik ben nu ongeveer 2 maanden volop bezig met nina met oefeningen als schouderbuiten, schouderbinnen, travers enz.. Op de linkerhand en buigingen naar links gaat het allemaal steeds beter, ik krijg daar netjes stelling en ze is lekker los. Op de rechterhand gaat het echt helemaal niet lekker. Ze is stijf als ik vraag om een beetje stelling of een nette volte, en het gaat ook niet beter door veel oefenen ofzo.. Ik ben echt nog maar twee maanden bezig, daarvoor hebben we bijna niets aan gymnastiseren gedaan op deze manierIk vraag me nou af waar het fout gaat.. Wil ik gewoon te snel en moet ik rustig dooroefenen en nog even afwachten? Of denken jullie dat er iets fout zit in haar nek ofzo? Ze heeft ook aan de rechterkant een mega dikke bos manen met aardig wat gewicht, ik heb een keer gehoord dat dat ook kan zorgen voor stijfheid, weet niet of het echt zo is en wat ik daar dan weer aan kan doen..
Iemand een idee?
groetjes sophie
Bladwijzers