Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: zadelmak maken

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Re: zadelmak maken

ik meen ooit eens gelezen te hebben dat je jezelf veel hebt geleerd en talent hebt voor de paarden, maar dat je de parelli thuisstudie pakketten niet hebt gevolgd.. heb ik dat juist of niet?

Zo ja dan denk ik dat jij er zonder een echte prof ook wel komt, maar dan zul je je wel eerst even moeten verdiepen in het parelli level 1 gedeelte voordat je verder gaat met het inrijden.

Verder gaf je paard inderdaad al bij de 1e sessie aan dat hij er niet klaar voor was. Maar dat geeft niet, je hebt nu geleerd dat je even stap terug moet doen

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Diesel_
    ik meen ooit eens gelezen te hebben dat je jezelf veel hebt geleerd en talent hebt voor de paarden, maar dat je de parelli thuisstudie pakketten niet hebt gevolgd.. heb ik dat juist of niet?

Zo ja dan denk ik dat jij er zonder een echte prof ook wel komt, maar dan zul je je wel eerst even moeten verdiepen in het parelli level 1 gedeelte voordat je verder gaat met het inrijden.

Verder gaf je paard inderdaad al bij de 1e sessie aan dat hij er niet klaar voor was. Maar dat geeft niet, je hebt nu geleerd dat je even stap terug moet doen
    Inderdaad ik was dat meisje zonder parelli level 1

Ik kwam er achter dat het probleem bij mij lag (wat natuurlijk altijd eht geval is xD ) Maar het paard loopte weg op het moment dat ik opstapte omdat ik het zelf het opstappen zelf spannend vond.
    Ik ben weer aan de slag gegaan met grondwerk oefeningen. En ja hoor! Het is mij gelukt! en niet alleen 1 keer
    Ben heel trots op het paardje dat nadat ik hem onzeker maakte dat hij dan toch koos om mij te vertrouwen
    www.HorseInspiration.nl

Ik herken je verhaal,mijn jonge friese ruin is ook beleerd maar is alles behalve ontspannen onder het zadel.
    Hij is beleerd door een professional maar liet zich daar gelaten rijden maar eenmaal thuis was het mis!!!
    Mijn paard is een echte rightbrain introvert!!!!!!
    Ik zit nu midden in level 1 en heb les van een parelli instructrice in opleiding en bijna alle parelli dvds,ik ben er dus achter gekomen dat alles leek op ontspanning maar dat dat absoluut niet zo was, ik ben te snel gegaan en had stapjes terug moeten doen.
    Nu ben ik erg bezig met pre check ups en dat is super,hij was in het begin al gestressed bij het zwiepen en opleggen vh sjabrack,dat was al een signaal
    Ik zou je uit eigen ervaring mee willen geven om echt level 1 te bekijken vooral wat er aan vooraf gaat voor je opstapt enzo,ik zit er ook middenin en heb er nog steeds niet weer opgezeten en ga pas als hij echt toestemming geeft door totaal ontspannen te zijn !
    Het is een bijzondere weg

Succes !!!

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door quintenmydream
    Ik herken je verhaal,mijn jonge friese ruin is ook beleerd maar is alles behalve ontspannen onder het zadel.
    Hij is beleerd door een professional maar liet zich daar gelaten rijden maar eenmaal thuis was het mis!!!
    Mijn paard is een echte rightbrain introvert!!!!!!
    Ik zit nu midden in level 1 en heb les van een parelli instructrice in opleiding en bijna alle parelli dvds,ik ben er dus achter gekomen dat alles leek op ontspanning maar dat dat absoluut niet zo was, ik ben te snel gegaan en had stapjes terug moeten doen.
    Nu ben ik erg bezig met pre check ups en dat is super,hij was in het begin al gestressed bij het zwiepen en opleggen vh sjabrack,dat was al een signaal
    Ik zou je uit eigen ervaring mee willen geven om echt level 1 te bekijken vooral wat er aan vooraf gaat voor je opstapt enzo,ik zit er ook middenin en heb er nog steeds niet weer opgezeten en ga pas als hij echt toestemming geeft door totaal ontspannen te zijn !
    Het is een bijzondere weg

Succes !!!
    Fijn dat je ontdekt hebt hoe het wel moet!

Het is gebruikelijk hier op het forum dat iedereen zich even netjes voorsteld....zou je dat willen doen in het voorstel topic??

En dan ben ik wel nieuwsgierig wie dan jou instructeur is!!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Jemig wat erg zeg! denk je dat je het werk overlaat aan een profesional.. Het werd net al eerder genoemd. Wat is dat nou eigenlijk.
    Fijn dat je goede hulp hebt gevonden!
    www.HorseInspiration.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten