He, leuk! Fotooooows!
Coole foto van Shanna zit ertussen![]()
Kun je mij een dvdtje sturen met alle foto's?
He, leuk! Fotooooows!
Coole foto van Shanna zit ertussen![]()
Kun je mij een dvdtje sturen met alle foto's?
Leuke foto's!!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
@ Sandra ik zal zorgen dat ik voor vrijdag dvdtje heb gebrand met alle foto,s
@ Marja ?? ook intresse (dan stuur ik hem wel naar je op) Oh haha marja
nou die andere 500 nog wat
weet niet of die allemaal gaan komen hihi
zijn er wel spijtig veel:P
eef krijgt ze via haar stickje waar ik nu mee bezig ben !
Ik zal zo nog wel wat leuke foto,s plaatsen van andere demo's en nog 1 van Honza hihi voor zijn fans..
Ben naar beide honza shows geweest en alle equiplay shows hihi![]()
Jeuj, filmpje is aan het laden.
Youtube heeft tegenwoordig weer een teller, waarop je kunt zien hoe snel het gaat.
Duurt niet zo lang als het opslaan gelukkig![]()
Onwijs leuke foto's! Ben stil in afwachting tot de overige foto's en filmpjes er zijn.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Ja Marjo, graag! Heb je mijn adres?
@ Marja uhh nee.. als je wil mag je dat wel pbén![]()
zal als ik red vanavond nog wel wat mooie foto,s plaatsen..
hihihi als je paarden hebt raak je noooooit uitgeleerd hihihi...Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
gewoon weer een hele goede ervaring erbij toch??
nee hoor wees niet bang je ging niet voor schut...jullie beide niet hoor!!! voordat ik de ander te kort doe.
vele doen het je niet na die daar gestaan hadden.
foto's van mij zijn erg donker maar zodra ik het e.ea heb gefotoshopeddan stuur ikze wel toe, kan alleen effies duren
heb het erg druk met centjes verdienen...hihi...
inge
Jaaaa ik heb zeker veel geleerd, vooral dat Atli ook erg onzeker kan zijn, dat is een kant die ik amper van hem ken!
Ja soms met buitenrijden als er ineens een hele enge trekken voorbij komt, dan zakt hij trillend door zijn benen alsof hij de grond in wil kruipen, maar als dat enge ding dan voorbij is, zucht hij een keer en loopt hij weer verder. Nu was hij de hele demo gespannen en ik weet dat ik daar de volgende keer meer aandacht aan moet besteden en niet te snel moet denken dat hij het wel kan!
Ik ben wel enorm blij en dankbaar dat ik nu dit soort kleine signalen zie! Zoals dat hij zijn nek en hoofd schudde aan het eind van de demo, toen ik afstapte. Dat doet hij echt NOOIT na het rijden (of grondwerken), maar nu moest hij toch echt al die spanning van zich afschudden...
Ja ik kijk alweer uit naar de volgende demo!
En foto's: ik ben benieuwd! Altijd leuk om jezelf en je paard terug te zien.![]()
Bladwijzers