![]()
![]()
Gefeliciteerd!
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
Nou, we hebben 1 groom mee (marjo) en hopen dat zij wil filmen/fotograferen. Maarre, jij bent natuurlijk ook van harte welkom om te kijken en foto's te makenOorspronkelijk Geplaatst door peaches
![]()
Een plek tussen de grote der aarde, jullie hebben het ver gebracht!!!!
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Wat gaaf zeg!! Heel leuk!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Jaaa gastoptreden, wie zou dat nou zijn!![]()
Prachtig zeg, 2 jaar geleden was ik mij op Paard en Koets nog aan het ergeren en nu gaan JULLIE daar verandering in brenge, knap hoor!!!
"Dromen komen uit..."
Jaa mijn camera gaat mee en lenzen![]()
![]()
Maar ben toch bang dat filmen en foto,s maken tegelijk nogal lastig is HAHA
maar heb er zin in mensen![]()
Wat geweldig voor jullie. Ik heb met mezelf afgesproken in principe maar een dag van het weekend weg te gaan, en dat is in dat weekend op zondag een interessante dag voor wat betreft Shiatsu. Jammer, maar helaas. Het lijkt me megaleuk om jullie show te bekijken, maar wees gerust, dat komt echt wel.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Hmmm misschien ook maar eens naar Paard & Koets gaan dit jaar.....
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Zit hier gewoon plaatsvervangend trots te wezen![]()
![]()
www.crystal-carving.com
Waauw eef en sandra! Proviciat zeg![]()
Heel veel plezier! Wil zelf ook best foto's komen maken samen met Marjomoet nog even kijken hoe ik daar dan komen kan.. Maar het duurt nog even!
Ohhh ben zo blij voor jullie![]()
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Wow zeg, dat is gaaf. Kunnen jullie je aan een groot publiek laten zien, al vanaf de flyers! Dacht al zoiets toen je een logeerplek zocht daar in de buurt. Erg erg leuk voor jullie, EquiSense timmert lekker aan de weg zo!!
Leuk zeg!
Gaat echt goed met equisense!
Supergaaf!
note to self: change the mind, the body will follow.
En ik weet lekker wie de gast is![]()
![]()
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Hehehehehe ja ik ook.![]()
Bladwijzers