Hoi Marja, ik ben er nog niet over uit of ik de 14e ook kom.
Benader de volgende op de wachtlijst dan maar als eerste![]()
Hoi Marja, ik ben er nog niet over uit of ik de 14e ook kom.
Benader de volgende op de wachtlijst dan maar als eerste![]()
Oké, dan vraag ik Naomi!
Laatste stand van zaken:
Naomi doet niet mee. Van Maaike heb ik nog steeds geen reactie ontvangen.
Dus dan is het lijstje voorlopig zo:
1. Petra met Neo
2. Margreet met Jong Paard (in de middag inplannen)
3. Marja met Atli
4. Saskia met Vigo
5. Karin met Delphi of Allegria (ook graag in de middag)
6. Garance met Alex
7. Garance met Max
8. Melanie met Mischa (in de middag)
9. Maaike met Temma?????
10.
Zelf twijfel ik nog of ik wel mee wil doen, aangezien Atli nét niet helemaal lekker loopt...
Ik heb op dit moment van Melanie en van Maaike nog geen bevestiging van hun deelname ontvangen...
Nou ik doe dus definitief zelf niet mee. Ben gisteren met Atli gevallenen dat was niet grappig, vooral niet omdat dit al de derde keer is in 3 weken tijd dat hij dusdanig struikelt dat het gevaarlijk is. Volgende week vrijdag komt de osteo om hem na te kijken, dus les direct daarna is geen optie.
En met Menglöd wil/kan ik niet meedoen want ik heb voor haar geen goed zadel en ben bovendien met hele andere dingen dan dressuur bezig nu...
Dus nu is het nog even wachten op een bevestiging van Melanie en Maaike, om te weten of we voldoende mensen bij elkaar hebben!
1. Petra met Neo
3. Saskia met Vigo
4. Karin met Delphi of Allegria (ook graag in de middag)
5. Garance met Max
6. Garance met Alex
7. Melanie met Mischa (in de middag)
8. Maaike met Temma?????
9.
10.
Als het Maaike of Melanie niet kan, dan moeten we het deze keer misschien toch maar afzeggen.
Heb nl vorige week weer een zweepslag in mijn kuit gehad, dus veel rijden (oefenen) zit er voor mij nu nog niet in. Mag er nog niet te veel actieve belasting op zetten en lichtrijden is zo'n actieve belasting.
Kunnen ze wel allebei, dan wil ik het wel proberen, dan vraag ik wel of we veel dingen in stap oefenen.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Oh balen Petra, hoe kom je daar nu weer aan???
Ik zal Maaike morgen ofzo wel even bellen, want op mijn e-mail reageert ze niet. Melanie heb ik een paar dagen geleden al een PB gestuurd, maar die heeft ze nog niet gelezen en verder heb ik geen manieren om haar te bereiken. Iemand?????
zware dag gehad, veel gelopen, oververmoeid en dan 's nacht even lekker uitrekken. Dan schiet je overeind van de kramp in je kuit die er na twee dagen nog steeds niet uitgaat. Erg leuk (not).
Heb je mssn een magnesiumtekort? Dan krijg je ook snel kramp...
nee, dat is allemaal wel op pijl. Dit is een oude blessure die toendertijd verkeerd behandeld is. Dit heeft littekenweefsel op mijn spierkapsel achtergelaten dat bij tijd en wijle weer eens opsteekt.
We gaan nu een trainingsschema opzetten dat herhaling moet gaan verminderen.
He wat balen zeg van die zweepslag, dat zijn nare dingen als het steeds weer terug komt. Beterschap!!
Mocht de 14e afgezegd worden dan vind ik dat helemaal niet zo erg, zit namelijk midden in een verbouwing en kan elk uurtje goed benutten. (maar mocht het wel doorgaan dan is dat ook niet zo erg want dan hoef ik lekker niet te klussen
)
Nou Maaike doet dus niet mee met Temma, ze heeft dan een wedstrijd.
Melanie heb ik inmiddels gesproken en zij weet nog niet zeker of ze kan; dat laat ze me uiterlijk zondag weten.
Stom zeg, zo hebben we een lijst van 10 plus 4 reserve, en zo hopelijk nog 7 man en zelfs dat is nog niet zeker!
1. Petra met Neo
3. Saskia met Vigo
4. Karin met Delphi of Allegria (ook graag in de middag)
5. Garance met Max
6. Garance met Alex
7. Melanie met Mischa (in de middag)
8.
9.
10.
Of wil jij het toch nu al afblazen Petra?
Dat laatste lijkt me in dit geval wel beter. Mijn kuit is nog niet zo goed als ik had gedacht, de fysio was iig niet tevreden. Mag deze week nog niet eens op het paard.
Baal als een stekker, maar het is nu eenmaal zo.
Vervelend Petra!
Jammer dat het niet door kan gaan, maar het is niet anders.
BIJ DEZE DUS: DE LESSEN OP 14 DECEMBER ZIJN AFGELAST!!!!!!
De data voor 2009 zijn reeds bekend, hier is al een topic voor. Belangstellenden, noteert allen alvast deze data in uw agenda!
Bladwijzers