Ik herken Mischa niet meer terug.
Hij heeft zoals jullie weten wat plekjes op z'n buik, die moesten 4 dagen achter elkaar gewassen worden. De eerste dag ging prima, de tweede dag..
Hij werd helemaal GEK als ik aan zn buikje kwam, en omdat hij normaal met een losse knoop vast staan, rukte hij zich los en ging keihard aan de kletter! Gelukkig kom ik heb te pakken krijgen, maar hij bleek heel angstig.
De dag erna, niks aan de hand, ik kon overal komen. De 4e dag ging ook prima. Maar nu, 2 dagen geleden. Kreeg hij weer zo'n 'aanval' weer helemaal in paniek, ik mocht mn absoluut niet aanraken (Vooral op de buik) Het was dat een vriendin hem goed vast had, maar hij wou toch wel erg graag weg!
Dit is absoluut NIKS voor Mischa, hij is het meest rustigste en braafste paard dat ik serieus ooit heb gekent. Ik heb hem nog nooit zo in paniek gezien.
Gister kwam ik de wei in en keek hij me aan alsof ik een spook was, terwijl hij gewoon naar mijn vriendin toe loopt. Ik vraag me af of ik hem pijn heb gedaan, maar eerlijk gezegt kan ik niets verzinnen. Wel doe ik z'n dekentje om, en die was door de was gekromen en knelde. Maar dat is al vermaakt.
Het gekke is, het komt dus echt met vlagen, een soort angstaanvallen dus? Volgende week dinsdag komt de DA.
Bladwijzers