Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: Hoef landingsfilmpjes wie doet er mee?

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: Hoef landingsfilmpjes wie doet er mee?

Ik vind het super leuk voor jullie dat er zoveel mensen willen meewerken. Zelf pieker ik er niet over om mijn paard uit te lenen voor iets dat vroeger of later ongetwijfeld door jullie gebruikt gaat worden voor een (semi) 'wetenschappelijk' [size=99px](let op de aanhalingstekens!!) [/size]bewijs/onderzoek over natuurlijk bekappen (of wat jullie daar dan onder verstaan ) , zodat jullie dat vervolgens kunnen gebruiken voor anti-sites of andersinds polariserende promotiedoeleinden!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Ik ben in verwarring.
    Eerst schrijf je om half zes dit in je oproep:
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Arabesk
    We willen graag allerlei soorten paarden filmen, onbeslagen, beslagen, traditioneel bekapt, natuurlijk bekapt.
    Met de mededeling dat je de volgende dag na 12 uur langs zou kunnen komen. Dan denk ik als lezer: die heeft haast. Snel even een reactie, want op zich kán ik woensdag, als medeforummer wil ik ook best graag helpen, maar wil nog wel even wat meer weten. Anderen bieden hun paard direct aan, en dan om 23.00 's avonds schrijf je:
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Arabesk
    Allemaal onbeslagen paarden, op zich toppie natuurlijk . We hebben zelf vier natuurlijk bekapte paarden, dus die hebben we eigenlijk al in overvloed.

Ik zoek nog paarden op ijzers, cytek beslag, kunststof beslag, traditioneel bekapt.
    Dan blijkt dat je in tegenstelling tot je eerste post alleen beslagen paarden zoekt. Waarom heb je die eerste oproep hier geplaatst dan, vraag ik me af?

Had graag mee willen doen mijn pony is 3 jaar lang niet bekapt.. maar laatste heeft marco gekeurd en die was super tevreden
    maar ik woon in overijssel
    en heb welsh b/c

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

https://www.youtube.com/watch?v=GF7Zz-YHRFg[/video]

deze is alvast heel knap gemaakt!
    "Dromen komen uit..."

Nou knap....??... er hapert nogal wat.
    Bovendien onthullend; die Arabier( 2e paard) heeft wel een erg slechte afdruk achter zeg - achterhoeven slepen bijna over de grond.
    Wil je dat laten zien? Voor mij een indicatie dat Arabesk & Co gangwerk niet beoordelen En is dát nou juist net precies de grote 'makkes' van de NB-beweging, het alleen gefocussed zijn op de hoef? (Goede uitzonderingen daargelaten uiteraard!!)
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Ohhh, gaaaf, zo'n camera wil ik ook! Lijkt me super om daarmee bijv. een spring-filmpje te maken (denkt aan de immens grote bestanden die zo'n camera genereert... niet geschikt voor mijn pc-tje )

@Arabesk: draafde hij toevallig heel langzaam? Hij loopt niet zuiver, maar een beetje lateraal in draf, hij zet namelijk zijn voorhoef eerder neer dan zijn achterhoef.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    50
    Dagboek Berichten
    7

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    @Arabesk: draafde hij toevallig heel langzaam? Hij loopt niet zuiver, maar een beetje lateraal in draf, hij zet namelijk zijn voorhoef eerder neer dan zijn achterhoef.
    Offtopic, maar in het gangenpaardenwereldje noemen we dat de foxtrot. Als je die zuiver kunt rijden zit het heerlijk.

Ja ik rij hem vaak in die gang. Z'n oom kan tölten, dus wie weet
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten