Whoopie heeft de hele winter ook wat jeuk gehouden ze heeft geen zomerexceem hoor, ik denk dat het toch met iets in de voeding of niet lekker in haar vel zitten te maken heeft.
Whoopie heeft de hele winter ook wat jeuk gehouden ze heeft geen zomerexceem hoor, ik denk dat het toch met iets in de voeding of niet lekker in haar vel zitten te maken heeft.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik zit nu aan wormen te denken, omdat Mischa ineens vrij veel af viel.. Zou eigenlijk niet horen want ik had in oktober met een wormenkuur ontwormt die het een halfjaar moest uithouden.
ik wil sophie misschien keer gaan testen op de suiker(als dit kan)
ik volg op bokt ook een topic en daar was ook een die iets met suiker had weet niet precies meer, maar in iedergeval bij haar paard gingen die laatste kilo's er ook nooit af net als bij sophie.. en haar paard had ook heel erg eczeem net als sophie
nou weet niet meer wat zij toen allemaal heeft gedaan
maar god waarom kan het niet, mensen hebben ook wel soms een te laag of te hoog suiker gehalte ? en moeten dan insulene spuiten ofz..
Wil daar toch dus is achteraan gaan of uitzoeken
verder ga ik in april een nieuwe deken kopen voor haar, ze moet de maand maart nog met de oude doorbrengen..
Vandaag dan ook maar weer de deken opBen alleen bang dat 'ie m kapot schuurt aan de hooiruif.
heb je al is bloed onderzoek laten doen, want als je paard eczeem heeft is het neit normaal dat hij nu al begint met schuren,.. de meeste eczemers beginnen pas volgende maand ofz..Oorspronkelijk Geplaatst door Jill
ik zou toch kijken of niet ligt aan de voeding of iets anders ?
Uit het bloedonderzoek bleek dat hij geen tekorten oid had. Allen tekorten die te waren verwijten aan ZE..
mss een stomme vraag maar weet je mss ook welke tekorten dat waren?Oorspronkelijk Geplaatst door Jill
Groetjes ingrid
Heb ik gevraagd, maar daar kreeg ik een vaag antwoord op. Het zijn er namelijk vrij veel ofzo..
Ik vond laatst deze deken op internet, lijkt me fijn voor onze eczemers tijdens het rijden:
Denk dat ik hem ga bestellen. Hier misschien nog interesse?
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Wel mooie deken auky, maar ik heb dan weer zoiets van je paard staat al de hele dag onder een deken en dan met rijden weer![]()
ik denk niet dat sophie daar heel blij mee zal zijn..
ik spuit haar dan liever helemaal in met vliegenspray..
voor als nog gaat het bij mij eczeem knollie erg goed ! als het zo lekker fris weer buiten blijft houden we het op dit tempo nog wel even vol..
Mischa trof ik vandaag aan met een kapotte neus![]()
Komt hopelijk door het prikkeldraad of zijn weide genootjes ofzo, ik denk niet dat hij t zelf heeft gedaan van de jeuk.
Ik doe het ook niet voor de lol hoor, maar Auke wordt helemaal gek van de mugjes in het bos. Vliegenspray werkt dan niet afdoende. Dus of ik hem nou in de wei laat staan met zijn deken om of dat ik hem met een uitrijdeken meeneem het bos in.. dan toch liever dat laatste. Komt hij er ook nog eens uit.Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Bladwijzers