Ik heb nu de invahoe.
Ik heb nu de invahoe.
Ik kreeg deze tip van iemand via mijn site, kent iemand het'?
http://www.veba-star.nl/_nl/exemcure.php
Nee ik ken het niet maar klinkt wel intressant..
Prijzen staan er niet bij, weet niet of dat bewust is?
Vindt dat er uitenindelijk weinig info over de kruiden gegeven wordt.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Heb net een belletje gehad, ik had een mailtje gestuurd met een irriterende ondertoon omdat er zo weinig info op stond. Ik kreeg een foldertje terug een een klein beetje meer info dan er op de site stond. Op dat foldertje stond een fries, en verder een prachtig verhaaltje dat het paard in februari helemaal jeukvrij was! *Logisch*
Volgens de site ligt de jeuk niet aan de vliegjes, ja ligt het wel maar de jeuk blijft onder de vetlaag in de huid liggen. Het supplement maakt vooral je paard goed schoon dus.
Op het etiket staat het volgende:Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
anisi fructus
betula folium
urtica
taraxacum
quersus cortex
glyceritae glabra
scrofularia
ruta
hyfericum perforatum
berberis
myrtillis
solidago
cheledonium
calendula
avena satima
umulus lipudus
salix cortex
Hoop dat ik het goed heb geschreven.. Het lijkt verdomme wel chinees man!
Wel leuk als je geen latijnse plantennamen en/of hun werking kent natuurlijk. Vind het wel grappig, heb een hele lijst plantennamen moeten leren voor mijn examen, maar de helft hiervan hebben we niet gezien?! Kan er wel een paar herkennen, volgens mij staan er wel wat fouten in schrijfwijze...
Ga je het product kopen? Anders ben ik wel benieuwd naar je ervaringen!
Xjes!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Ik weet het nog niet. Mij werd aangeraden gelijk met het product te gaan beginnen, omdat de eczeem onder de vetlaag blijft zitten van de huid (intressante theorie!) Maar ik vind het nu te laat. Ik kan nu niet zien of de jeuk weg gaat van het weer ect of door het product.
Deze zondag ga ik met school een week jaar Elba() die dinsdag daarna laat ik de DA komen, Mischa heeft nogal bleek tandvlees en ik wil een bloed&worm test laten doen. Eerst maar eens kijken of daar wat intressants uit komt.
Als ik jullie tip mag geven om goed boekje te kopen , ik heb op nh dag in arnhem zomer eczeem bij paarden gekocht en ik heb er al goeie dingen uitgehaald..
ik hou het voorlopig bij me remint en ik ga van winter ook dingen voeren die volgens het boekje meoten helpen.
Ik was nog opzoek naar een goed boekje ja, bij de paardendrogist sprak vooral 'Zomereczeem onder controle' aan, omdat die het accent op natuurlijke middelen legt.
zomer eczeem bij paarden staat ook veel over natuurlijke dingen in, ik ben zelf bezig om te proberen iets te ontwikkelen.
En daarom zal ik binnenkort ook nog wel andere boeken zoeken ook engels talig als die er zijn
Klinkt intressant. Houd me op de hoogte![]()
HIhi ben al tijdje bezig maar nu heb niet zoveel zin meer om iets te gaan proberen.. Dus ik probeer van winter ermee verder te gaan dan ga ik de zomer lang het proberen bij sophie (als het dan klaar is)
Dus nog hard aan werk en heb nog zoveel meer plannen HAHA![]()
Zoals o.a vliegenspray (ik heb nu iets en laatste keer hield het 1,5 uur lang de vliegen weg terwijl sophie enorm bezweet was) Zodra ze opgedroogt was, kwamen de vliegen weer
Die natuurlijke spray *hoe heet het nou ook alweer* werkt trouwens totaal niet, terwijl het met die doekjes wel werkte.![]()
Bladwijzers