Jeetje mina, ben me dood geschrokken net bij Mischa...
Gister kwam ik bij Mischa aan, lekker grondwerk gedaan. Ik wou eigelijk net gaan toen ik een paar (kleine) bultjes en 1 grotere bult onder de buik en tussen de voorbenen ontdekte. Gekke, harde bultjes. Ik dacht dat het kwam door m'n eczeem deken, dus wij als een gek met naald en draad aan de gang om de buikflap zachter te maken dmv fleece. Was pas 22.00 uur thuis, maar kon met een gerust hart naar bed.
Vandaag, ik kon aangefietst. Alle bulten veel groter, volgens mij ook vermeerderd, en er kwam allemaal pus uit! Overal!!! Zelfs de deken zat op een paar plekjes helemaal onder. Gelijk de DA gebeld, ik was me echt kapot geschrokken. Die komt morgen om kwart over 8 gelijk langs. Moet ik school maar een keertje missen, Mischa gaat natuurlijk voor!
De dierenkliniek die ik had gebeld is wel een beetje de dressuurrichting, maar voor zo'n bult kan maar 1 conclusie worden getrokken dacht ik. Graag wil ik nog een beetje geinformeerd zijn voordat de DA morgen komt, heeft iemand dit eerder gehad? Wat is het voor bult? Help me alsjeblieft!
Mischa staat nu zonder eczeem deken, arm paard.. Maar de deken schuurde de plekjes verder open..
Bladwijzers