Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: flamen tijdens het rijden

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

flamen tijdens het rijden

het valt mij op dat snowdon eigenlijk iedere keer als we aan het rijden zijn wel gaat flamen.
    Ik doe eerst grondwerk door de bak, en opzadelen en dan weer even grondwerk en dan doet snow het niet.
    maar tijdens het rijden begint hij ineens te flamen. meestal niet in het begin maar na een minuut of 10.

wat zou het kunnen zijn?
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: flamen tijdens het rijden

Flemen kan duiden op pijn (bij koliek wordt bv vaak gefleemd). Ik weet niet wat jouw reactie is? Maar het zou ook kunnen dat hij het leuk vindt (positieve of negatieve) aandacht te krijgen en in dat geval zou het per ongeluk aangeleerd gedrag kunnen zijn.

Ik neem nu wel even aan dat hij het doet zonder eerst aan de grond of iets anders gesnuffeld te hebben?

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ja klopt, hij loopt gewoon over de hoefslag en dan gaat hij ineens flamen.
    hij deed het eigenlijk al toen hij bij mij kwam.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

mmm....
    Heb je iets veranderd aan je zadel? Andere pad, andere singel, op laten vullen? Weet je nog wanneer het is begonnen (oh...hij deed het al lees ik) ? Hoe lang gaat hij ermee door? Wat doe jij als hij dat doet?

Bladwijzers

Forum Rechten