Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Overzicht seven games?

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    In het pittoreske Middenmeer..... op 5 km afstand...

Overzicht seven games?

Hallo,

Heeft er iemand misschien een duidelijk overzicht van de seven games? Ik had begrepen dat er een videoband of geschreven stuk over is.
    Zo ja, dan hou ik me aanbevolen.....

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Re: Overzicht seven games?

Je kan bij Eddy het groene 'savvy notes' boekje aanvragen, dat is gratis (tenminste op demo's) en daarin staan in het kort alle 7 games op een rijtje plus nog een hoop overige info.

Ook kun je op http://www.paardnatuurlijk.nl kijken, zij hebben een overzicht gemaakt van de 7 games inclusief sommige filmpjes.

En je kunt de video 'the seven games' bestellen bij Eddy... dan heb je een heel duidelijk beeld van alle 7 games.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Je kan bij Eddy het groene 'savvy notes' boekje aanvragen, dat is gratis (tenminste op demo's) en daarin staan in het kort alle 7 games op een rijtje plus nog een hoop overige info.

Ook kun je op http://www.paardnatuurlijk.nl kijken, zij hebben een overzicht gemaakt van de 7 games inclusief sommige filmpjes.

En je kunt de video 'the seven games' bestellen bij Eddy... dan heb je een heel duidelijk beeld van alle 7 games.
    Die video, bestel je die bij Parelli Nederland dan? Want toen ik hun een mailtje stuurde over deze video, gaven zij aan dat ze die video niet (meer?) hadden. Vandaar.

Nou was ik vorige week op hun demo, maar ik heb helaas geen groen boekje gezien. Stom, stom, stom .

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Oh, misschien is het groene boekje al op. Ik heb nog een stapeltje liggen. Kost je 2 postzegels als ik hem op moet sturen.

De video is in Engeland nog wel gewoon te koop. Misschien een leuk idee: het complete overzicht van ALLE oude Parelli video's (6 in totaal) op DVD. Inclusief o.a. freestyle rijden, liberty en nog een paar. Kost 75 euro, maar dan heb je wel gelijk 6 video's die normaal 30 euro of meer per stuk waren.

Ik zou ze uit Engeland bestellen, ze zouden daar al in oktober geleverd worden, maar dat liep steeds uit. Nu hebben ze ze eindelijk wel, interesse om mee te bestellen?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

nou niet zo flauw zijn. Ik geef je even een overzicht van wat de 7 games inhouden
    game 1# Friendlygame: je paard wennen aan je materialen
    Je paard leren dat stilstaan comfort geeft
    rub to a stop

game2# Porcupinegame: je paard leren wijken voor druk, zodat hij druk volgt in plaats van terug gaat duwen. Dit kan bij zijn achterhand (alleen achterhand opzij), voorhanden (alleen voorhand opzij) achterwaarts bij neus en borst, voorwaarts bij halster, en zijwaarts bij flank.

game #3 Drivinggame: je paard leren wijken voor een suggestie van druk. Dus niet fysiek, maar dmv focus en beweging, in dezelfde richtingen als de porcupinegame

game 4: yoyo-game: je leert je paard achterwaarts te gaan en naar je terug te komen terwijl jij op de plaats blijft staan. Dit is een gevolg van de drivinggame.

game5: circlinggame: je leert je paard zelfstandig 2 tot 4 rondjes om je heen te lopen. 3 onderdelen: 1. send: je paard op de cirkel sturen
    2. allow: paard loopt rond en jij staat passief in het midden
    3. bring back: je vraagt je paard terug mbv de drivinggame

game #6: sidewaysgame: je drijft je paard zijwaarts haaks op het hek

Game 7: squeezgame: je went je paard aan smalle doorgangen, en stuurt je paard de trailer in terwijl jij buiten blijft staan.

Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me dat je op http://www.parelli.nl een lijst kunt downloaden met wat je moet kunnen voor level 1. Daar staat wel zo'n beetje op wat de games inhouden. Hm... lekker moeite voor niks gedaan. naja...

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Sandra, even goed bedankt hoor. Ook al had ik het ook kunnen vinden bij Parelli.... (ikke dus hoor..)

Callippo.... ik zou heel erg geïnteresseerd zijn in de dvd, als ik al niet mijn halve maandsalaris op dit moment aan het uitgeven ben aan: level 1 cursuspakket, touwhalster, leadrope, stick and string.... Aarrghhh. Leuk systeem hoor, maar je wordt er zo arm van .

En oh, ik zou zo graag ook de cursus in real life willen volgen..... Maar de centjes.....

Bedankt allemaal

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

hey koop je de leadrope, etc bij parelli??? Niet doen joh! callippo heeft prima spullen voor het halfie!!! (heb je mooi geld voor andere dingen) Als je het L1 pakket koopt zou ik trouwens die dvd niet kopen. beetje dubbelop.

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    hey koop je de leadrope, etc bij parelli??? Niet doen joh! callippo heeft prima spullen voor het halfie!!! (heb je mooi geld voor andere dingen) Als je het L1 pakket koopt zou ik trouwens die dvd niet kopen. beetje dubbelop.
    Alleen het halster bij Parelli.... De rest van overal en nergens... Ja ook bij Callippo vandaan .

Mijn L1 pakket heb ik van ebay. Moet ik alleen nog ontvangen.... Vol verwachting....

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

enne, ergens op de site heeft iemand deze week haar level 1 video neergepoot. Kun je mooi alvast een idee krijgen wat het allemaal inhoud.

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    enne, ergens op de site heeft iemand deze week haar level 1 video neergepoot. Kun je mooi alvast een idee krijgen wat het allemaal inhoud.
    Gevonden! Leuk en heftig.
    Ik weet alleen nog niet of ik ook echt ga proberen af te sluiten. Eerst maar eens kijken of het lukt en bevalt. (waarschijnlijk bevalt het wel, bij mij in ieder geval, maar of het de paarden ook bevalt )

Eerst mijn level 1 ontvangen en doorlezen

Bladwijzers

Forum Rechten