Voor de niet-dagboeklezers een linkje naar een onderwerp dat misschien wel leuk is om even mee te pikken. De tandarts was bij ze geweest. Het verslag (foto+filmpje) vind je
hier.
Voor de niet-dagboeklezers een linkje naar een onderwerp dat misschien wel leuk is om even mee te pikken. De tandarts was bij ze geweest. Het verslag (foto+filmpje) vind je
hier.
leuk hoor, een verslag hiervan! En fijn dat het allemaal zo goed ging! In de bit stond een hele tijd geleden een stuk over paardentandartsen en in het bijzonder over 1 uit nederland die ook op zijn site had staan dat hij was aangesloten bij zo'n dergelijke amerikaanse vakvereniging, terwijl hij er maar 1 keer een cursus gedaan had. Die hebben ze toen eens even flink áan de tand gevoeld (leuke woordspeling he) in het bald. Ik meen dat zijn voornaam jamie was maar weet het niet meer zeker. Getver, je wilt toch niet dat iemand met dit soort dingen bezig gaat die er geen verstand van heeft!!!!
Verder hoorde ik een tijd geleden van iemand dat als je paard goed rechtgericht is, er nooit een tandarts bij hoeft te komen want gebitsproblemen schijnen te ontstaan door lichamelijke scheefheid bij het paard. (en als je paard dan natuurlijk wel zijn voer en drinken vanaf de grond krijgt en niet te zacht voer).
Ik vraag me af in hoeverre dit waar is...
Don't make or teach assumptions
Bladwijzers