Sinds ik ben gaan parelien is Waldjo zooo veranderd --> bijterig monstertjeHet blijft niet bij een beetje happen, nee meneer bijt behoorlijk hard in mn vel. Pijnlijk! Lukt me niet om steeds dat hoofd te ontwijken, want dat hoofd gaat alle kanten op.
Heb zowat alle topics hier al doorgelezen en snap ook wel dat ie bijt, maar het wordt steeds erger en Waldjo heeft er weinig plezier in. Driving game wijken van de achterhand gaat heel goed, maar de rest van die game totaal niet, krijg geen reactie. Probleem ligt gewoon bij mij, ik kan t niet.
Op dit moment denk ik dat t beter is om 'em te verkopen en nooit meer iets met paarden te doenOm de simpele reden dat Ã*k blijkbaar niet met paarden kan omgaan. Theorie is zo simpel en wiedes maar de praktijk is zo moeilijk! Waldjo wijst me er steeds meer op dat ik t niet goed doe
Maarja het doel van hoe het uiteindelijk zou kunnen zijn is zooo mooi, dus dat geeft wel weer motivatie. Maar op dit moment (en dat moment is laaang)zie ik het niet meer zitten...
Bladwijzers