Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 33

Topic: Eczeem Re-mint

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Re: Eczeem Re-mint

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jill
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jill
    Nacino, oud nieuws.
    Ik denk dat iedereen dit nu wel weet, het is zeer veel in de spotlights.
    Bedankt voor de 'subtiele' hint.
    Het staat pas sinds 11 aug op de site van diergeneeskunde, dus of het nu 'oud of nieuw nieuws is of niet, blijkbaar zoeken ze nog steeds mensen.
    Sinds juli is dit al bekend. Maar ze zoeken idd nog steeds mensen alleen het lijkt me dat iedereen het nu wel weet, want het middel staat ontzettend veel in de spotlights.
    Ik hoor d'r anders toch echt nu pas van
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
    Ok, ik gebruik het bijna dagelijks ! en sophie's manen groeien erg hard
    Ik ga het vooral op het hoofd gebruiken, hoe gaat dat bij jou of heeft Sophie geen last van haar mooie hoofdje?

ik smeer het overal waar ze het heeft..
    want als ik te laat ben met de kap of ik vergeet hem krijgt ze het ook in haar oren dus overal smeer ik het maar.
    Heb nu aardig onder controle met de deken en re-mint

Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Met Mischa's hoofd gaat het ook iets beter met sweet itch, maar nog niet super.
    Aangezien ik nu een nieuw voedersupplement test, kan ik dit jaar niet meer met iets nieuws beginnen. Ik heb dus besloten dat ik het volgend jaar ga gebruiken.

Okee, ik ga volgend jaar overstappen op voorledig suikerloos voer ofz en ook ga ik dan afstappen van de koekjes want ja daar zit helaas ook veel suiker in:$ en die vind ze wel enorm lekker. Dus als me doos op is dan is over.
    en ga ik over op brokjes.

Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Op dit moment krijgt Mischa een halve vitamine koek van pavo, met daarop druppeltjes om zijn bloed te zuiveren.
    Verder krijgt hij 3 handjes muesli per dag, met daarin Hippo-Ex-cema. Deze muesli moet op, daarna kan ik eventueel aan een ander suikerarm voer. Ook krijg hij 1x per week een klein emmertje slobber, met daarin nog extra vitamine poeder, magnesium een en klein schepje knoflook (ik ken de gevolgen).

Wat krijgt mischa veel ? Sophie krijgt gras en enkel brokjes onder het trainen of rijden. En ze krijgt tussendoor soms lijnzaad olie en ik smeer haar iedere dag in me re-mint.

denk als ik sophie zoveel eten geef dat ze dan straks tonnetje rond word

Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Mischa staat op vrij arme grond, en ik vind dat hij sinds hij zomereczeem heeft gekregen sneller afvalt
    Ik moet goed opletten dat Mischa wel genoeg binnenkrijgt, maar van 1 halve pavo koek en 3 (kleine) handjes muesli word hij niet gelijk tonnetje rond hoor

Nou zoals je zegt staat mischa op een arme grond en hier niet ze hebben hier volop vers gras..
    en sophie krijgt nu ongeveer pavo brokjes 2 handjes vol verdeelt over de gehele dag en als ik niet rij krijgt ze dus ook niet tenzij ik ga trainen met grondwerk maar dat doe ik niet veel.. en aangezien zij moet afvallen kan ik niet ook nog eens daarnaast 3 handjes muesli op een dag geven.
    ik rij veel maar toch valt sophie erg langzaam af en heeft toch ook flinke eczeem.

Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Ik weet ook niet of het met elkaar in verband staat, eczeem en afvallen. Maar er is wel een heleboel binnenin Mischa veranderd, 2 jaar geleden kreeg ik de singel niet eens normaal dicht en moest ik steeds een langere pakken.

Ik moet mijn singel steeds korter doen. Maar is ook de bedoeling dat sophie afvalt

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Misschien interessant voor jullie om te weten, mijn Haflinger gaat schuren (en andere huidklachten als mok) van alles van Pavo... Tenminste, van de Vital, de Summerfit, de merriebrok en de Nature's Best, verder ben ik maar niet meer gegaan. En ze is daar absoluut niet de enige in, ik hoor steeds meer om me heen van eczeemachtige klachten bij gebruikers van dit merk.

Sophie had al zware eczeem voordat ik haar had zeg maar. En de eigenaar voerde haar helemaal niks of keek uberhoud niet naar haar om dus bij mij ligt het niet aan de pavo..

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Dan is het idd anders, maar die van mij ging dus echt tot bloedens toe schuren ineens, wat uiterlijk leek op Seme. Het was alleen in het najaar, dus dat kon het niet zijn.

Ja das vreemd.. Ik wil bij sophie ooit nog eens bloed laten testen om erachter te komen of het echt zomer eczeem is ~!

Bladwijzers

Forum Rechten