Ik heb er ook een stukje van in mn dagboek gezet. Hij heeft dus iets nieuws en dat is als ie uit de wei komt niet meer de kortste route wil nemen..Het lijkt wel of ie eerst wil zeggen dat ie niet van de wei weg wil (snap ik ergens maar ja, soms moet dat) We kunnen dan ook vertrekken als hij vind dat dat kan. hij is werkelijk waar met geen poot in beweging te krijgen..als ik hem had leren zitten ging ie zitten heb ik het idee. Hij bepaalt ook het tempo en dan heb ik het neit over harder gaan amar juist over zachter gaan..soms gaan we echt enorm zacht..ik weet inmiddels als wil je dat wel graag doen, dat trekken geen zin heeft..dan gaat ie nog langzamer of stopt ieindelijk! Soms staan we dus wel 3 minuten op de weg stil..oren naar voren kijkt ie me aan..ik kan er niet meer om lachen![]()
Ik kon hem gewoon met stalhalster en touw meenemen amar ga nu toch mn stick meenemen, maar hoe kan ik hem weer motiveren om mee te gaan. Moet k hem eindeloos drijven? Lange fase 1 snel 2,3,4? Snoepjes?? Ik snap ook niet waarom ie het doet..voor het eerst heb ik het idee dat ik een nieuwe test ana hetondergaan is..nou dan ben ik nu voor mn gevoel dik gezakt. Ik ben helemaal niet snel geirriteerd of gefrustreerd, maar nu![]()
dus please wie herkent dit of heeft goeie tips?
Bladwijzers