Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 25

Topic: Wimles Voorthuizen/Putten 5 oktober 2008 GAAT NIET DOOR!!

Wimles Voorthuizen/Putten 5 oktober 2008 GAAT NIET DOOR!!

Wie doet er mee?

Voorthuizen I:

1 Karianne & S of L of S
    2 Nieck & Mighty

Voorthuizen II
    (Stal van Bortel, Huinerkerkpad 3, 3882 LC Putten, Nederland)
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10

Wim Vonck, klassieke dressuur en NH gecombineerd: http://www.horsefeelings.nl
    Privéles 45 euro per 3 kwartier, plus (lokatie II) bakkosten a 10 euro p.p.

May the horse be with you!

Re: Wimles Voorthuizen/Putten 5 oktober 2008

Ik kom graag een keertje kijken en wellicht doe ik de volgende keer ook mee.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Leeftijd
    36

Ik doe mee!!

Bonique, je bent van harte welkom!

Wie doet er mee?

Voorthuizen I:

1 Karianne & S of L of S
    2 Nieck & Mighty

Voorthuizen II
    (Stal van Bortel, Huinerkerkpad 3, 3882 LC Putten, Nederland)
    3 Sanne en Volley
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10

Wim Vonck, klassieke dressuur en NH gecombineerd: http://www.horsefeelings.nl
    Privéles 45 euro per 3 kwartier, plus (lokatie II) bakkosten a 10 euro p.p.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Wil Nieck miss op 14 sept lessen? Dan vragen we of hij eerst naar jou komt en daarna naar ons. Ziet er niet naar uit dat 5 okt door gaat. Zag op het forum dat 21 sept uitvalt, dus we kunnen miss ook de les naar 21 sept verplaatsen???

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
    Wil Nieck miss op 14 sept lessen? Dan vragen we of hij eerst naar jou komt en daarna naar ons. Ziet er niet naar uit dat 5 okt door gaat. Zag op het forum dat 21 sept uitvalt, dus we kunnen miss ook de les naar 21 sept verplaatsen???
    Tsja, maar Wim ziet dat niet zitten, met de tussenafstand tussen ons en Maarsbergen...
    Helaas helaas...

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Leeftijd
    36

ik ga eens proberen of ik nog mensen enthousiast kan maken want ik wil natuurlijk wel lessen!

Is er nog iets uit de plannen gekomen van de combinatie maarsbergen/putten? Of gaat dat m niet worden?
    Ik ben nog steeds aan het hannesen met een zadel. Ik heb nu 2 passers lans laten komen, maar ik ben er nog niet over uit. Dus ik ben er nog steeds niet zeker van of ik kan lessen.
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Ok, combi maarsbergen/putten gaat dus niet lukken. Sanne en ik en miss Helene??? willen wel op beide lokaties lessen. Yvette is op vakantie. Inmiddels is Qwin wel weer een paar keer de veewagen op geweest, dus ik zal eens vragen of zij ook wel weer naar putten wil. Als het mee zit heb ik bij ons 2 vaste lessers erbij. 1 vrouw gaat volgende week naar wim, de hele week en daarna wil ze in maarsbergen komen lessen en haar buurman ook. ik zal ruby ook eens peilen of ze ook naar putten wil.

Even inventariseren:
    Putten/Voorthuizen
    1. Karianne
    2. Nieck
    3. Sophie
    4. Sanne
    5. Stacy
    6. Helene
    7. Yvette
    8. Ruby
    9. Monique (Bonique)

Maarsbergen
    1. Jitske
    2. Stacy
    3. Yvette
    4. Ruby
    5. Anita
    6. Diana
    7. Job
    8. Sanne
    9. Helene

Dus theoretisch gezien zouden we dan ruimte zat moeten hebben. Ik ga aan Ruby en Yvette vragen of ze 5 okt kunnen lessen. Sanne, vraag jij Helene? Sanne, wil jij ook met Helene overleggen of ze beide lokaties wil lessen? Ik stel dan voor om vanaf 1 januari 2009, 1x in de 2 maanden in maarsbergen en 1 x in de 2 maanden in putten. Graag bijv elke keer 1e weekend van de mnd zodat we regelmatig les hebben. Als iedereen mee wil doen zal ik even zo snel mogelijk Astrid bellen voor reservering.

xxx Stacy

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Leeftijd
    36

Hoi Stacy,

Ik heb Helene een mailtje gestuurd. Een vriendin van mij gaat 14 september mee kijken naar de les, die heeft misschien wel intresse. Ik weet alleen niet of ze dan regelmatig mee zal lessen mocht het bevallen. Maar dat is dus even afwachten.

xxx

Actief Forumlid Antiope's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik heb geen mailtje gezien

Hoe dan ook, 14 september kan ik niet, 21 september ook niet. Over 5 oktober ben ik nog aan het nadenken, wegens (ook) andere activiteit op die dag, maar wil ik hoogstwaarschijnlijk wel mee-lessen (mag ik dan vroeg?).
    In principe kan/wil ik wel op beide lokaties lessen en vind ik 1 x per maand les een mooi idee, al gaat in de winter mijn voorkeur uit naar Putten (vind een binnenbak erg fijn dan).
    [size=10px]chris irwin certified trainer (silver/silver)
    http://www.paardenliegenniet.nl
    [/size]

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Astrid gaat akkoord met 1x per 2 maanden op de lokaties. Let op: nieuwe regel wordt minimaal 8 personen!!! Bij hoge uitzondering minder. Dus we moeten toch zeker op elkaar kunnen rekenen. Ik ga dit weekend met Jitske en Yvette overleggen als ze thuis zijn!

Misschien kan ik in de lessen in Putten (bij Karianne's place) gaan meedoen. Ik heb 2 paarden. Zou daar in theorie nog plek voor zijn dan?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Ja, er is nog plek! Er valt altijd wel iemand uit, dus geen enkel probleem

Ik heb eventueel ook wel interesse om mee te lessen maar ik ken heel Wim Vonck niet, ik lees wel jullie enthousiaste verhalen en heb zijn website gelezen maar wil het toch eens eerst in 't "echt" bekijken voordat ik een beslissing neem. Ik vind de lessen namelijk niet echt goedkoop...

Mijn paard staat in Putten dus m'n voorkeur gaat uit naar de leslocatie in Putten vanwege de reistijd. Ik heb wel een eigen auto en trailer dus vervoer is geen enkel probleem dus een keer naar Maarsbergen rijden kan ook.

Ik weet niet waar en wat voor leslocatie Putten is maar ik ben het met Antiope eens dat een binnenbak erg prettig is, zeker in de wintermaanden.

Monique

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten