Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 18

Topic: Ervaring behandeling Erik Laarakker

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ervaring behandeling Erik Laarakker

Hallo

Met Whoopie blijkt er toch echt iets niet ok te zijn met de achterhand. Ik zit nu nog te twijfelen of ik haar direct door "de molen"zal laten gaan bij mijn eigen dierenarts,of dat ik haar toch eerst nog een keer zal laten onderzoeken door Erik Laarakker.

Zijn er mensen die hun paard door hem hebben laten onderzoeken en behandelen en wat zijn jullie ervaringen daarbij?

Alvast bedankt Janneke.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    53

Re: Ervaring behandeling Erik Laarakker

Niet met Eric, maar wel met Steffi vd Laarse die ook in de holistische kliniek gewerkt heeft. Zij checked en behandeld mijn paarden al een jaar of 6.
    Als er iets is wat geen spoed heeft neem ik altijd eerst contact met haar op.
    If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
    What you feel is created largely by what you allow yourself to think.

Mijn paard is zowel bij de kliniek van Eric Laarakker als door Steffi behandeld. Met allebei heb ik hele goede ervaringen.

Ik weet wel dat Steffi het razend druk heeft en dus niet veel nieuwe klanten aannneemt. Voordeel van Steffi is wel dat zij bij jou op stal komt en voor Eric moet je naar De Bilt rijden.

Ik kan je ook Karianne van de Ruth (http://www.lodash.nl) aanraden (op dit forum heet ze Mafhaf). Zij is ook erg goed en komt ook bij je op stal.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Welke klachten heeft Erik bij jouw paard behandeld??

Momenteel is Whoopie onder behandeling bij iemand die ook meerdere jaren bij Erik op de kliniek heeft gewerkt, maar de behandeling mbt de achterhand slaat niet aan.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ik heb zelf geen ervaring met erik laarakker, maar ZUZU van de blauwe wel. misschien kan jer haar pben
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Ben met Andor verschillende malen bij hem geweest, omdat Andor een headshaker is.
    Hij heeft me goed geholpen.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Bedankt voor jullie reacties, Dinka heb al even contact gehad,dank je!!

Groetjes Janneke
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Had even een mailtje gestuurd naar de praktijk over evt wachttijd, blijkt dat Erik zelf geen paarden meer behandeld, alleen af en toe op de achtergrond aanwezig is voor echt moeilijke gevallen ,is verder bezig met onderzoek en ontwikkelen van medicijnen.
    Vindt ik wel baalen dus. Heb dan wel zoietsvan bij wie kom je dan terecht...
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2005

Ik heb ook al wat goede dingen gehoord over Mariëlle de Vries ( http://www.hipposeternity.nl ), zij komt naar je toe dus dan kan Whoopi lekker blijven staan waar ze staat.
    Persoonlijk ken ik haar niet maar ze stond deze maand ook in de Horsimo en ik zat er aan te denken om haar zomereczeem boekje te kopen.
    Groetjes ingrid

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Ik ben ook pas nog naar Erik geweest. Mijn First heeft al de hele zomer last van jeuk, en hij is door de plaatselijke DA al helemaal door de molen gehaald, maar er bleek niets te vinden. Ik maakte me zorgen dat de jeuk ontstaan is door een verminderde werking van een van de organen en om daar achter te komen, wilde ik hem door laten meten door Erik. Nu doet Erik dat zelf niet meer, omdat hij zich meer richt op begeleiding en opleiding van nieuwe artsen, maar zijn vriendin Eva Keeman heeft First behandeld met Erik op de achtergrond. Hij is er wel bij geweest, maar heeft haar het uit laten voeren.
    Er kwam inderdaad een disbalans in zijn organen uit en daar heb ik nu medicijnen voor meegekregen. Het gaat nu al een heel stuk beter met First, maar hij is nog niet helemaal van zijn jeuk af. Uit alle bloedonderzoeken die de andere DA gedaan heeft, was dit niet te zien. Over 2 weken moet ik nog een keer terugkomen. Ik kan het je best aanbevelen.

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Had even een mailtje gestuurd naar de praktijk over evt wachttijd, blijkt dat Erik zelf geen paarden meer behandeld, alleen af en toe op de achtergrond aanwezig is voor echt moeilijke gevallen ,is verder bezig met onderzoek en ontwikkelen van medicijnen.
    Vindt ik wel baalen dus. Heb dan wel zoietsvan bij wie kom je dan terecht...
    Vraag dan naar Eva. Zowel Erik, Eva, als hun allebei hebben An destijds behandeld.
    Ik vond Eva veel prettiger in de omgang

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Dank je! Zie trouwens dat zij geen arts is, ik wil er eigenlijk wel graag een arts bij deze keer.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Vraag anders naar Annika ten Napel. Zij heeft ook altijd mijn paard behandeld en die van mijn vriendin. Wij zijn erg tevreden over haar en zij is wel afgestudeerd dierenarts.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Ik ben meerdere keren op de kliniek van Eric geweest met het paard van een vriendin, zij was erg te spreken over Annika.
    Zelf heb ik een goede ervaring met Steffi en laatst is Eveline Hekkenberg bij mijn paard geweest, die ook meerdere keren de spijker op de kop sloeg (ze noemen ze dat toch?)

Wilma
    Guest

Ha Janneke.

Ik heb heel veel ervaring en al jaren ervaring met Erik. En alleen maar goede. Ik ga nooit meer naar een reguliere dierenarts, ik heb daar slechte ervaringen mee, vooral als het niet een duidelijk verhaal is. Met een gebroken poot ga ik naar een Da maar voor het trauma zelf wat het oploopt door de breuk ga ik naar Mariette die nu ook haar eigen praktijk heeft. en leerling is geweest van Erik.
    Eva is ook heel goed en als Erik op de achtergrond meekijkt!! Tenslotte is Whoopie al een tijd onder behandeling van een leerling van Erik, heb daarom het gevoel dat je een sterk verhaal hebt om wel door Erik evt. Eva geholpen te worden.

Doorzetten Janneke als je de mensen aan de telefoon krijgt dat je je echt zorgen maakt om je paard en dat je doorverwezen wordt door een leerling van ERik die er ook niet meer uitkomt en je niet in het gewone circuit terecht wilt komen. Ga er maar voor staan jij maakt je heftige zorgen om Whoopie en terecht!!! Niet denken dat je zeurt enzo. zoals je weleens het gevoel uitte naar de dierenarts. Want je zeurt niet je maakt je heftige zorgen en je komt er niet meer uit!!

Misschien wordt je doorverwezen naar Annika, maar als zij er ook niet uitkomt zijn op de clinic wel mensen die samen met haar mee denken.

Ik had een hele zieke hond en die is op de kliniek door wel 5 mensen gemeten om te kijken wat er aan de hand is. Erik wilde weten wat de andere meette!! En dan is het fijn dat je op de clinic zelf bent daar hebben ze meer mensen bij de hand.

Maar ik zou eerst gaan voor Erik desnoods op de achtergrond meekijken!!

Veel succes Wilma

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten