Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 51 van de 51

Topic: Laten jullie je paarden vaccineren?

Wilma
    Guest

Re: Laten jullie je paarden vaccineren?

Vanmorgen de dierenarts gebeld. Tetanus geeft zij 1 x in de 5 jaar. Dat is meer dan voldoende.
    Influenza ! Daisy is twee jaar geleden voor het laatst geent en voor haar was het niet nodig. Voor Duitsland is het ook niet verplicht, de mensen waar wij naartoe gaan in de Eiffel die zouden het kunnen verplichten, maar die hebben het er niet over gehad, bovendien staan de paarden allemaal apart.

Zij is holistische dierenarts, maar 10 jaar reguliere dierenarts geweest. Alle vertrouwen in haar!!

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Duitsland is wel verplicht, als je tenminsten alles regelt volgens de regels van VWA. Ik heb zo'n pipo hier gehad begin juni toen ik Winner ging verhuizen.
    (Niet dat ik er erg van onder de indruk was hoor, "nee ik controleer de chip niet want ik heb geen reader" )
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Wauww ben blij dat er zo enthousiast gereageerd wordt hier
    Helaas Pindakaas heb ik nu echt geen tijd om het allemaal te lezen, moet naar een vergadering en ben al te laat! En er is bbq, als ze nog maar een beetje overhouden!

Lees het vannacht wel ofzo (: Post ondertussen maar lekker door, hoor.

Zal iig nog eens de vorige eigenaar opbellen met de vraag wanneer de paarden voor het laatst ingeënt werden. Als dat al een hele tijd geleden blijkt te zijn, zullen ze beide worden ingeënt tegen tetanus.
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Heb je geen paspoorten of entingsboekjes erbij gekregen?
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Dorien66
    Heb je geen paspoorten of entingsboekjes erbij gekregen?
    Ehh..hij had wel nog ergens papieren van Gazeerah liggen zei ie..Zal em dr toch eens voor moeten opbellen.
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

ik weet nog niet wat ik met berlingo ga doen,ze moet volgende maand haar enting hebben,ik denk dat ik deze geef en daarna 1x in de 3 jaar de combi ga enten ofzo.
    mijn honden ent ik ook eigenlijk alleen als ze pup zijn,en dan als ze een jaar zijn,en daarna 1x in de 5 jaar,wij mensen worden toch ook niet elk jaar geent?terwijl we ook overal komen en met verschillende mensen in aanraking komen.
    zo'n enting is ook niet zonder risico's,dieren kunnen van de enting zelf ook behoorlijk beroerd worden!

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten