Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: kosten castratie

kosten castratie

Noou ik ben opzoek naar een horsie
    en heb al paar leuke gevonden maar helaas kom ik vaak uit op hengstjes (zal wel aantrekkings kracht hebben)
    maar ik ben nu beetje opzoek naar gemiddelde prijs van castratie ?

weet niet of nog uitmaakt waar je woont ik woon in twente, en heb serieus geen flauw benul wat moet kosten..

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Re: kosten castratie

nou wat dacht je van even een dierenarts bellen....dan weet je gelijk hoe en wat...hier kunnen wij ook alleen maar gissen en weet je dus nog niks...
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Haha ok ik ga even naar goeie dierenarts opzoek hier in de omgeving

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Uit ervaring: Misa was rond de 100 euro en Shaf rond de 250 euro (plus nog nazorg, antibio etc)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Pfff ff denken hoor, heb Spiritje ook onlangs laten castreren zal de rekening er eens bij pakken.....

Ik was 285,00 euro kwijt incl. antibiotica etc.... Ik woon ook in Twente maar het is in de Achterhoek gebeurd (paardje staat in Achterhoek)

Maar voor exacte prijzen zou ik gewoon je eigen paardenarts bellen.
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

200-250 euro, mits er niks raars gebeurt.
    Maarre... Castreren in deze tijd van het jaar is minder gewenst, i.v.m. vliegen etc (kans op ontstekingen). Liever in het voorjaar, op de eigen wei.
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Nou als ik uit ga rekenen kan ik net zo goed een merrie kopen voor iets meer geld
    Word dus geen hengstje of hij moet al geruind zijn

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

hm, tussen ruinen en merries zit wel een verschil in karakter en omgang. Het lijkt me veeeeeel verstandiger om je beslissing van geslacht te maken op basis van voorkeur, en NIET op basis van het aankoopbedrag.

Ja dat zeker, maar lijkt me ook wel erg leuk om in de toekomst eens een veulentje erbij te hebben
    ik vind hengsten zelf geweldig, maar dat kan hier gewoon niet.. dan heb ik straks een drachtige sophie

Helemaal met Sandra eens.

Casteren kostte mij trouwens 3 jaar geleden 100 euro, liggend op de wei. Maar dat zijn niet alle kosten geweest: paard heeft een tijdje op een duurdere stal gestaan waar wel hengsten waren toegestaan etc. Want na castratie zijn ze nog wel een tijdje vruchtbaar.

Een leuk paard hoeft echt niet zo duur te izjn, maar ik zou ook niet op de euro gaan rekenen. Dan moet je je afvragen of je wel een paard wilt hebben. Want er kan altijd iets onverwachts gebeuren wat goed geld kost.

Bladwijzers

Forum Rechten