Pagina 13 van de 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 195 van de 199

Topic: Nieuwe assessments L1 - 4

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Re: Nieuwe assessments L1 - 4

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
    Natuurlijk, maar een filmpje waarin ik mijn paard uit de wei haal, lijkt me niet echt boeiend qua audition...
    Nou, waarom niet, eigenlijk?

Je zou er nog best een leuk filmpje van kunnen maken

FF friendly gedag zeggen, Savvy halster omdoen, meedraven, stop, achteruit. Onderweg een 8-je om 2 tonnen die in de wei staan (bij ons wel iig ) yoyo door het hek, cirkeltje op de poetsplaats, zijwaarts langs de muur van de schuur, touch de borstelbak: KLAAR!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Natuurlijk, maar een filmpje waarin ik mijn paard uit de wei haal, lijkt me niet echt boeiend qua audition...
    Nou, waarom niet, eigenlijk?

Je zou er nog best een leuk filmpje van kunnen maken

FF friendly gedag zeggen, Savvy halster omdoen, meedraven, stop, achteruit. Onderweg een 8-je om 2 tonnen die in de wei staan (bij ons wel iig ) yoyo door het hek, cirkeltje op de poetsplaats, zijwaarts langs de muur van de schuur, touch de borstelbak: KLAAR!
    Eveline, mag ik patent aanvragen op dit idee ? Ik vind hem namelijk echt leuk

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Hahaha, van mij mag je hier een filmpje van maken hoor, zolang je d'r maar geen patent op aanvraagt

Ik ga volgende week mijn liberty opnieuw filmen, heb in de FAQ gelezen dat het toch echt 10 min uncut moet zijn, dus dat gaan we dan maar doen. Beetje meer voorbereiding, (paard poetsen enzo ) en mooier weer uitzoeken. Hopelijk wil Marjo nog een keertje filmen

Ja, je hebt gelijk, het kan natuurlijk wel. Alleen die yoyo door het hek wordt moeilijk, aangezien bij ons de hekjes automatisch dichtvallen... Maar het idee is zeker leuk. Ik heb wel vaker de neiging om wat ingewikkeld te doen.

Overigens zag ik net op youtube een level 3 online audition (waarvoor het meisje met een 3++ geslaagd was!) en waar wel in geknipt was, want het was op verschillende locaties gefilmd.... Verwarrend...
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Ja, je hebt gelijk, het kan natuurlijk wel. Alleen die yoyo door het hek wordt moeilijk, aangezien bij ons de hekjes automatisch dichtvallen... Maar het idee is zeker leuk. Ik heb wel vaker de neiging om wat ingewikkeld te doen.

Overigens zag ik net op youtube een level 3 online audition (waarvoor het meisje met een 3++ geslaagd was!) en waar wel in geknipt was, want het was op verschillende locaties gefilmd.... Verwarrend...
    Linkje??

Ja, even zoeken... Hier is-tie:

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Misschien wat soepeler beoordeeld omdat dit filmpje al ingestuurd was voordat de hard eis van 10-minuten-zonder-knippen duidelijk online stond. En daarnaast, denk ik dat Pat ook wel kan zien of er geknipt is omdat oefeningen niet lukken (en buiten de camera opgelost werden) of niet (hoewel in dit filmpje wel erg veel losse taken zitten)

Wat een vette trailer heeft zij trouwens (met bijpassende auto's op de oprit...)

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

en misschien ook omdat pat dit meisje persoonlijk kent, haar al vaker gezien heeft en zij een apprentice wordt
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Goh, hoe weten jullie dat allemaal? Nou, daar kun je dan dus ook niet op afgaan.

Inderdaad zeer fraaaaaie trailer.... En originele manier van laden.

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Goh, hoe weten jullie dat allemaal? Nou, daar kun je dan dus ook niet op afgaan.
    Mariah zit veel op het savvy club forum
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

hihihi ik zit er ook wel vaak op, maar ik lees niet alles, want het is echt zoveel dat je niet alles kan bijhouden.
    Maar ik vind dat filmpje wel een level 3 waard hoor.

Ah, vandaar. Tja, ik vind het ook wel level 3, voor zover ik dat kan beoordelen. Maar 3++? Dat is al bijna 4 toch? Ze doet toch het meeste aan de 222ft lijn en er is in geknipt. Maar goed, dat was in het begin ook nog niet duidelijk, dat het ongeknipt moet. Verder wel mooi hoor, wat ze doet, behalve dan die twee minuten cirkels galopperen...

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

weet iemand hoe het nu precies zit als je niet kunt rijden? Kun je dan ook je level 2 string verdienen? En hoe gaat dat in zin werk dan? Ik wil level 1 ook filmen, maar als ik daarna level 2 niet ooit kan opsturen hoeft level 1 van mij ook niet zo nodig.. dan blijf ik wel on officieel.

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Voor zover ik gelezen heb op de savvyclub website bij faq's zijn ze nog aan het bekijken hoe ze dat gaan doen.
    Maar het zou wel mogenlijk worden.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Wat het nu is: Je kan certificaten behalen voor elke officieel afgeronde Savvy, dus je kan zelfs een L3 of L4 certificaat halen voor Online en Liberty zonder ooit te rijden
    Alle losse certificaten samen geven je een gekleurde string, maar tis dus niet zo dat je 'helemaal niets' hebt van L2 of L3 als je niet kunt rijden. (en die gekleurde string kun je ook los kopen, als het je daarom te doen is )

Bladwijzers

Forum Rechten