Pagina 6 van de 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 199

Topic: Nieuwe assessments L1 - 4

Actief Forumlid aylakim's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: Nieuwe assessments L1 - 4

Gisteren zijn mijn pakketten rechtstreeks uit Birmingham geleverd en vandaag heb ik het pakket van on line doorgenomen en ik snap eigenlijk niet hoe je alles moet aanleren enkel met de successerie en deze nieuwe patronen. Ik heb alle pakkketten dus voor mij geen probleem maar als je nu pas start??????
    Ik ben momenteel bezig met circelinggame met het touw rond de buik en moet eerlijk zeggen dat ik al 10 keer dat hoofdstuk gelezen heb ik mijn oud pakket. Iedere keer vind ik weer niewe details die ik over het hoofd zag.
    De nieuwe pakketten zijn in 5 talen dat is wel al makkelijker. Natuurlijk staat het vlaams er niet bij. Voor de analfabeten staan er veel prentjes in. Alle patronen worden voorgesteld dmv een tekening. Volgens mij staat er in de patronen wel een fout : in het kleine boekje oef 2 en 4 kan toch niet?
    Ik vind het wel leuk dat er een mooie opbouw in de oefeningen is Na het zien van de dvd had ik echt zin om meteen naar mijn paard te vertrekken (ip van naar mijn werk) Het is ook leuk om te zien dat je al enkele oefeingen kan van L4, bij mij vnl aan de dubbele teugel, dat heb ik al veel gedaan.
    Het is voor mij ook teleurstelling dat je nu SC member moet zijn wil je nog assessements mee doen. Ik heb alle dvd's wel al gezien van een vriendin en vind het wel leuk, soms leer ik er nog iets uit ook maar ik heb nooit het idee gehad van dat moet ik nu ook hebben en de tijdschriften doorblader ik even snel als een Story. Soms zit er eens een leuk artikel in maar ik heb er geen boodschap aan waar ze overal geweest zijn of om het zoveelste verhaaltje te lezen hoe Parelli studenten hun leven veranderd heeft. Om op die site mee te lezen intereseerd me ook niet zoveel. Ik heb nu al niet voldoende tijd om hier de berichten te lezen, hier krijgen we ook goed advies en begrijp ik tenminste nog alles.
    Ik hoef er geen bammetje (wat zijn dat?) minder om te eten maar het gaat mij om het principe. Van wie heb ik geleerd dat ik aan mijn principes moet vasthouden??????
    keep it fun!

Actief Forumlid aylakim's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Ik wou ook nog even vertellen dat de cursus voor 4 weken in Engeland al volzet is.
    keep it fun!

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

JAAAAA, de nieuwe assessments staan op de Savvy CLub pagina!!!
    Ik ga snel kijken!
    Started!

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

ik zag het in de mail die'k kreeg! Super! Kijken zal pas voor vanavond zijn want moet zo naar m'n werk spurten!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

snel gaan kijken

*edit* zooo, alles doorgelezen

Een snelle samenvatting (voor degenen die geen SC lid zijn):

Je kunt zelf een certificaat uitprinten voor behaalde levels op basis van je self-assessment (voor elke savvy in 4 levels, dus 16 in totaal)

Voor de officiële examens, die nu 'audities' heten, hoef je niet meer alle savvy's te halen voor een string.

L1 = alleen online level 1
    L2 = online + freestyle L2
    L3 = OL + Freestyle + Liberty L3
    L4 = alle savvy's op L4 nivo

Voor een auditie moet je 10 minuten filmen, met slechts een klein aantal verplichte oefeningen, de rest opgevuld met vrij keuze. Er zit een groot beoordelingsformulier bij, waarin voor de 7 games en nog 14 criteria (zoals repect, impulsion, obedience, exuberance, rope handling skills ) scores gegeven worden op een schaal van pre-level 1 tot level 4++ en alles daartussen.

Als je niet rijdt, kun je nu dus ook je L1 halen, omdat daar alleen online grondwerk in zit En liberty wordt pas getest vanaf Level 3.

Tot 1 mei kun je gratis auditie doen (als SC member), daarna gaat het geld kosten. Dusse, snel filmen allemaal en Parelli HQ overspoelen met audities
    Ohja, ze gaan instructeurs opleiden om de audities af te nemen, voorlopig kun je alleen auditie doen rechtstreeks bij Parelli.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

ooooooooooh dus als je level 1 online al gefilmd hebt voor de oude assesments kan je't eigenlijk zo insturen?
    Heb nog niet de tijd gehad om te gaan kijken.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Geen idee, de oude assessments zijn niet meer geldig, maar wellicht dat je een deel van dat filmmateriaal wel kunt gebruiken (heb nog niet gelezen of het 10 minuten aan 1 stuk gefilmd moet zijn).

Je zult in elk geval wat nieuws moeten filmen, 1 van de taken is 'trot to backup, leading your horse behind you' (een taak uit de oude-oude L1, die volgens mij niet meer in de oude-nieuwe L1 zat)

Maargoed, 10 minuten filmen is nog te overzien he
    En ik vind het erg leuk dat je scores krijgt op zoveel verschillende criteria, in plaats van alleen afgevinkte taakjes.

Hihi, ik word hier wel blij van!

Rode string is sowieso binnen handbereik, en de blauwe lijkt me ook goed haalbaar. Even snel voor 1 mei alles op film zetten. Daarna vrolijk verder werken naar de groene string...

Ik vind dit trouwens wel een goede zet van Parelli. Mijn eerste gedachte was: zo wordt het wel errug makkelijk... Maar ik denk dat dit erg stimuleert om niet te lang in een level te blijven hangen, die eerste stappen snel te maken en vervolgens te werken aan echte verfijning.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

ja hier ook de rode string binnen handbereik! Nog even alles op film en dan is het ok denk 'k
    Nu nog iemand vinden die kan en wil filmen voor mij

De blauwe is denk 'k ook niet zo veraf Moet de assesments even bekijken
    Wil voor mei alles op film

Dat is even leuk! Nou kan ik ook officieel L1 gaan halen
    Surrender to fun!

Actief Forumlid diana's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Leeftijd
    54

Hey,

Ik ben natuurlijk ook snel gaan kijken op de website, wel handig die voorbeeld filmpjes
    Is het nu ook de bedoeling dat je je self-assesment ook op film zet en opstuurt ?
    Of is dat alleen bedoelt om voor jezelf te kijken hoever je bent.

Diana
    ** Relax, we komen er wel**
    Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

self-assessments zijn volgens mij alleen nog voor jezelf, alleen de audities kun je opsturen. Je mag dus lekker zelf alle L4 certificaten uitprinten en op de muur hangen

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

hahahaha
    ik heb ze eens vluchtig bekeken, maar begrijp er niet echt veel van eerlijk gezegd...
    Straks eens beter bekijken en bestuderen.

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    hahahaha
    ik heb ze eens vluchtig bekeken, maar begrijp er niet echt veel van eerlijk gezegd...
    Straks eens beter bekijken en bestuderen.
    ik had het zelfde idee..

en de voorbeeld filmpjes zag ik zo ook nog niet.

Actief Forumlid diana's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Leeftijd
    54

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    self-assessments zijn volgens mij alleen nog voor jezelf, alleen de audities kun je opsturen. Je mag dus lekker zelf alle L4 certificaten uitprinten en op de muur hangen

***Even snel m`n printer vol papier doen en mooie lijstjes kopen, wandje leegmaken , zooooo klaar .

Nog een vraagje, maar wat film je dan voor je auditie ?? snap d`r niks meer van

Diana
    ** Relax, we komen er wel**
    Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/

Pagina 6 van de 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten