Gisteren zijn mijn pakketten rechtstreeks uit Birmingham geleverd en vandaag heb ik het pakket van on line doorgenomen en ik snap eigenlijk niet hoe je alles moet aanleren enkel met de successerie en deze nieuwe patronen. Ik heb alle pakkketten dus voor mij geen probleem maar als je nu pas start??????
Ik ben momenteel bezig met circelinggame met het touw rond de buik en moet eerlijk zeggen dat ik al 10 keer dat hoofdstuk gelezen heb ik mijn oud pakket.Iedere keer vind ik weer niewe details die ik over het hoofd zag.
De nieuwe pakketten zijn in 5 talen dat is wel al makkelijker. Natuurlijk staat het vlaams er niet bij. Voor de analfabeten staan er veel prentjes in. Alle patronen worden voorgesteld dmv een tekening. Volgens mij staat er in de patronen wel een fout : in het kleine boekje oef 2 en 4 kan toch niet?
Ik vind het wel leuk dat er een mooie opbouw in de oefeningen is Na het zien van de dvd had ik echt zin om meteen naar mijn paard te vertrekken (ip van naar mijn werk) Het is ook leuk om te zien dat je al enkele oefeingen kan van L4, bij mij vnl aan de dubbele teugel, dat heb ik al veel gedaan.
Het is voor mij ook teleurstelling dat je nu SC member moet zijn wil je nog assessements mee doen. Ik heb alle dvd's wel al gezien van een vriendin en vind het wel leuk, soms leer ik er nog iets uit ook maar ik heb nooit het idee gehad van dat moet ik nu ook hebben en de tijdschriften doorblader ik even snel als een Story. Soms zit er eens een leuk artikel in maar ik heb er geen boodschap aan waar ze overal geweest zijn of om het zoveelste verhaaltje te lezen hoe Parelli studenten hun leven veranderd heeft. Om op die site mee te lezen intereseerd me ook niet zoveel. Ik heb nu al niet voldoende tijd om hier de berichten te lezen, hier krijgen we ook goed advies en begrijp ik tenminste nog alles.
Ik hoef er geen bammetje (wat zijn dat?) minder om te eten maar het gaat mij om het principe. Van wie heb ik geleerd dat ik aan mijn principes moet vasthouden??????
Bladwijzers