Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 165 van de 199

Topic: Nieuwe assessments L1 - 4

  1. #151
    Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Locatie
    Nieuwdorp
    Berichten
    6.105
    Dagboek Berichten
    48

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Mee eens. 10 minuten zijn eerder lang voor een lb intovert. Maar het ene paard is het andere niet en dat weet iedereen. Filmen als je eraan toe bent, zo niet dan niet. Situaties vergelijken kan toch niet. Iedereen doet het voor zichzelf en het ene paard vraagt nu eenmaal veel meer savvy dan het andere, hoort erbij.

  2. #152
    Actief Forumlid diana's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Locatie
    schouwenduiveland, zeeland
    Leeftijd
    53
    Berichten
    385

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Nou dít weer.. het is niet goed of het deugd niet...
    Als er geknipt en geplakt had mogen worden, hadden er vást mensen geweest die dáár over zouden zijn gevallen.. Het is wat Saskiam al zegt.. op een gewone 'auditie' moet je het ook laten zien in een bepaalde tijd... En precies ook wat Sandra zegt.. je bent er aan toe of niet.. laat zien wat je kan... of niet..
    Het ís zoals het is.. en het staat toch echt op meerdere plaatsen vermeld!

    Get off it... film 10 minuten en stuur op.. .. of niet...
    *****Als men gevraagd had om 10 minuten aan een stuk, dan had ik dat wel gedaan hoor.
    Maar je moet wel heel goed zoeken om te vinden dat er niet geknipt en geplakt mag worden .
    Daar baal ik van, heb uren zitten ploeteren om een fijn filmpje te maken.

    ik heb geprobeert om verschillende dingen te laten zien in mijn filmpje, dat had niet gekund als ik 10 minuten aan een stuk moet filmen..

    Diana
    ** Relax, we komen er wel**
    Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/

  3. #153
    Actief Forumlid diana's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Locatie
    schouwenduiveland, zeeland
    Leeftijd
    53
    Berichten
    385

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    @sandra, als je met een lb-I paard te doen hebt zijn 10 minuten bijzonder kort! Dan zou je eigenlijk pas tegen het einde van je playsessie alles achter elkaar vlug vlug moeten doen. Ik heb soms al een kwartier nodig voor de friendly game omdat mijn paard gewoon die tijd nodig heeft!

    De taken zijn niet veel, dat is waar, maar om het nu in 10 minuten rush rush te gaan doen vind ik alles behalve put the relationship first of set it up for succes! Want dat faalt gewoon!

    ***Daar ben ik het mee eens Willeke !!
    ** Relax, we komen er wel**
    Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/

  4. #154
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    @sandra, ik kan héél erg mooie dingen met casandra. Anna zei zelf ook dat we eigenlijk toch al fijne level 3 dingen kunnen laten zien, maar casandra en ik hebben gewoon tijd nodig om op te warmen. Alles achter elkaar in 1 rush tonen is gewoon not done bij dit paard!
    Ik heb heus wel de savvy! En als je't live kan laten zien, dan denk ik dat iedere instucteur wel kan zien dat we eigenlijk toch al meer dan level 1 waard zijn.

    Ik baal er gewoon van. Het is niet zozeer dat ik alles opnieuw moet gaan opnemen, maar die onduidelijkheid die er altijd heerst wanneer het op zulke dingen aankomt. Je moet alle puzzelstukjes bijeen gaan zoeken, je moet alles eerst 10 keer goed lezen voor je nu werkelijk weet wat ze bedoelen.

    Waarom kan het niet gewoon duidelijk in de auditions gezet worden. Zo van: je filmpje moet voldoen aan deze criteria. Dan hoefde er geen gezeur van te komen.

  5. #155
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Ja, over onduidelijkheid ben ik het wel met jullie eens, dit is niet de eerste keer dat nieuwe informatie meer vragen oproept dan beantwoordt.

    Maargoed, je hoeft toch niet te rushen, Willeke? Er zijn maar 3 compulsories in Level 1 en je mag zo lang opwarmen voor je begint met filmen als je nodig hebt. Friendly game lijkt met bij een LB-i wel het MINSTE probleem... En ik denk dat de mensen die de auditions beoordelen, ook heel goed kunnen zien of jij de Savvy hebt.

    Maargoed, je kan toch gratis auditie doen nu? Ik zou zeggen: stuur gewoon op wat je nu hebt, als ze vinden dat er teveel geknipt is, laten ze wel horen dat het opnieuw moet.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  6. #156
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    mjah ik ga volgend weekend gewoon alles weer opnieuw filmen...
    Want nu opsturen en wie weet hoelang duurt het voor 'k er iets van hoor... Dan kan ik het beter opnieuw doen...

    't is gewoon balen dat ik alweer iemand achterna moet lopen voor een camera, want mijn kodak kan max 2 minuten filmen... En dan is het weeral een heel gedoe om die filmpjes over te zetten van mov bestanden naar avi bestanden want anders kan er nog geen muziek onder gezet worden...
    En dan is er nog het feit dat ik altijd alleen ben. Iemand vinden die uberhaupt de kou wil trotseren om mij te kunnen filmen is ook niet zo gemakkelijk... Mijn tante gaat liever lekker naar huis nadat de paarden gedaan zijn, mijn zusje wil enkel mee als ze mag rijden en dan mag het niet eens te koud zijn...
    En m'n vriendinnen hebben geen tijd...

    't is gewoon een heel gedoe...

  7. #157
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Heb je eigenlijk wel een argument voor jezelf bedacht waarom je het WEL zou doen
    Het hoeft niet hoor

  8. #158
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    ja tuurlijk, omdat ik het toch echt wel graag wil!
    Ik wil vooruit, en ergens vind ik het ook een erkenning voor hetgeen we al bereikt hebben.

    Overtijd kwam er zo op paardentippers de reactie waarom ik in hemelsnaam wilde deelnemen aan een cursus L2-L3 als ik mijn level 1 nog niet officieel heb... Nuja voor die anderen doe'k het niet. Wat zij vinden kan me niets schelen.

    Maar ik wil eigenlijk al lang m'n level 1, maar zat gewoon met het probleem qua rijden. En nu valt dat deeltje rijden weg in level 1. Ja ok, in de assessments moet je't wel kunnen... en we kunnen ook wel iets van het rijden nu dankzij anna. Ik kan hiermee aan de slag. Maar daarvoor was het onmogenlijk je level 1 te halen zonder dat rijden.

    Ik was dus hééééééél enthousiast om het nu toch echt te gaan filmen. Had het onderdeel online al gefilmd voor level 1 en ik had enkele stukjes film van op de playday en van de lesdag van anna.

    Het is gewoon even een ontgoocheling.

  9. #159

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Je kunt het ook zien als een Oh Boy-moment: I get to practice my audition again. Ik vind het bij nader inzien niet zo erg dat ik het nog een keer moet filmen. Zoals zo vaak ging het gisteren niet echt super met de camera erbij. Nu mag ik nog een keer. En ik heb een plannetje gemaakt, dat ik van tevoren kan doornemen en oefenen hoe ik het wil hebben. Proper preparation!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  10. #160
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Liesbeth dat is ook wel zo. Maar als je dan elke keer iemand achterna moet lopen voor een camera is dat best lastig...
    Niet iedereen heeft de luxe iemand dichtbij te hebben wonen die begrijpt of wil begrijpen wat de bedoeling is en die zich nog een keer extra wil opofferen om voor jou de kou en de modder te trotseren...

    Ik heb echt een grondige hekel om van mensen afhankelijk te moeten zijn.
    Ik zie het al zo voor me als ik weer eens achter de camera zeur van m'n tante haar vriend... Is het nou nog niet klaar? Waarom wil je dit toch? Wat is het nut? Het is toch niet officieel erkend?!
    Elke keer weer die verantwoording moeten afleggen, elke keer die stomme vragen moeten beantwoorden.

    Ik denk dat ik toch eens zelf een videocamera ga aanschaffen...

  11. #161
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Misschien even een oproepje plaatsen hier op het forum. Wie weet is er wel iemand bij je in de buurt die een keertje langs wil komen met de camera Willeke? Lijkt me idd niet echt fijn als degene achter de camera je op die manier toch wat onder druk zet. Dat heeft toch invloed. Dus wie weet...misschien is er wel iemand hier op het forum die eens langs wil komen?
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  12. #162
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Waarom je camera niet op een standaard zetten en zelf aan en uit drukken?
    Ik snap het punt niet zo goed eigenlijk. Wat je gefilmd hebt, heb je. Dat je dat niet kunt gebruiken voor je audition is jammer, maar je hebt wel weer een leuk stuk film van jou en je paard. Film je toch gewoon nog een keer? Je hebt tot eind april de tijd.
    en inderdaad wat Liesbet al zegt, heb je nu mooi een keer kunnen oefenen
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  13. #163
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    @auky, omdat dat toch totaal geen zin heeft. Mijn kodak kan maar filmpjes maken van max 2 minuten. Dus als ik em al op een standaard zet springt dat na 2 minuten af. Dus zit ik dan alsnog te plakken en dat mag juist niet...

    Ik ga eerst eens vragen aan mijn nonkel of ik zijn nieuwe camera niet mag en mijn zusje een beetje pushen met mij mee te gaan. Tenslotte moet ik toch ook vaak genoeg met haar rondrijden. Mag ze wel eens iets terug doen voor mij vind ik.

    Ik wil eigenlijk toch graag voor april m'n level 1 en 2 gefilmd hebben.

    Het is eigenlijk soms toch best frustrerend om in zo'n normal omgeving te zitten. De mensen waarmee ik de weide deel vinden dat ik overdrijf met dat parelli gedoe en dat ik m'n geld verdoe. Ze willen er eigenlijk niets over weten. Als ik naar een parelli event ga met casandra zeg ik steevast da'k op wedstrijd ga. Want enkel wedstrijden zijn in hun ogen nuttig. Als je een wedstrijdpaard hebt is je paard in hun ogen veel meer waard wanneer je eraan zou denken 't dier te verkopen...

    Normals

  14. #164
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.757

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    Als ik naar een parelli event ga met casandra zeg ik steevast da'k op wedstrijd ga. Want enkel wedstrijden zijn in hun ogen nuttig. Als je een wedstrijdpaard hebt is je paard in hun ogen veel meer waard wanneer je eraan zou denken 't dier te verkopen...
    Als je dat blijft doen, zul je nooit begrip of zelfs maar respect van anderen krijgen.
    Gewoon zeggen wat je doet, als je het idee hebt dat het mogelijk is iets uitleggen over het waarom ervan, of in op zijn minst gewoon zeggen dat jij dit leuk vind en dat je dit graag wilt doen, en dat dan op een manier die geen ruimte voor discussie laat. Je moet ruimte voor jezelf op durven eisen!
    En je niet zo druk maken over wat anderen van je denken.

    Wat maakt het nou uit dat ze niet snappen waarom jij dingen gefilmd wilt hebben? Als het goede vrienden zijn dan snappen ze dat het voor jou belangrijk is, ook al snappen ze niet waarom, en dan willen ze het voor je doen omdat JIJ het bent.

  15. #165
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwe assessments L1 - 4

    He, vervelend Willeke, dat je niemand in je buurt hebt die graag filmpjes maakt...

    Ik ben dan wel heel gezegend met zo'n lief weidegenootje, die zelfs in de regen mijn liberty wil filmen (naja, zij onder het afdak )
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •