ik ga vandaag even langs bij de aangeboden stalling om nog even te praten en te overleggen,ik denk dat als ik als ik goede afspraken kan maken overal over dat ik het dan doe,ik kan mijn paard hier een super leven geven,in een grote kudde,op een groot land,dag en nacht buiten,ook in de winter met een verhard stuk en bij erg slecht weer mogelijkheid tot schuilen onder een overkapping.
die paar haken en ogen die er aanzitten zullen denk ik best mee vallen als ik er goede afspraken over kan maken,ik denk dat ik toch een beetje overbezorgd ben.
ik heb berlingo de afgelopen dagen meegemaakt in de omgang met wat jonge kinderen,en ze was eigenlijk behoorlijk nuchter,ook terwijl de kinderen erg druk waren,en ik denk dat als ze daar zou staan en ze halen er enkel een borstel overheen terwijl ze los staat en dus nergens toe gedwongen wordt,dat het dan allemaal niet zo'n vaart zal lopen met de spookscenario's die ik in mijn hoofd heb,misschien is het ook juist wel goed voor haar om met meer verschillende mensen om te leren gaan op die manier,ik denk dat ze al die aandacht best op prijs kan stellen want ze is behoorlijk mensgericht.
ik houd jullie op de hoogte!
Bladwijzers