Bij Susan zit de (al 1 maat te ruim gekochte!!) Pagony eczema redelijk strak, met name rond de schoudergordel.
Ook de achterste buikriem zit vrij strak.
Rekt zo'n ding nog op in t gebruik?
Wie heeft er ervaring mee?
Alvast bedankt!!!!
Bij Susan zit de (al 1 maat te ruim gekochte!!) Pagony eczema redelijk strak, met name rond de schoudergordel.
Ook de achterste buikriem zit vrij strak.
Rekt zo'n ding nog op in t gebruik?
Wie heeft er ervaring mee?
Alvast bedankt!!!!
May the horse be with you!
Pfft geen ervaring met pagony. Boett rekt iig NIET.
(heb je ook niks aan hè?)
Geen ervaring, maar heeft Suus eczeem dan???
Heb geen pagony, maar wel een iets goedkopere deken, die van Whoopie is wel meer gaan rekken/wijder geworden. Tussen de buikriem achter heb ik een extra stuk elastiek gezet omdat die bij haar ook veel te kort was. Maar als je de keuze hebt zou ik gaan voor een grotere maat, daar heb je in de praktijk denk ik toch geen last van.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Dank u dames!
Suus heeft -nog- geen eczeem maar lijkt hard op weg. Dit jaar kreeg ze echt van die nare plekjes en heeft veel jeuk aan staart en manen. Ze had een bucass buzz-off gekregen, maar die knelt echt te erg vooraan (ondanks ook te grote maat)...
Na overleg bij de Divoza over maten en merken voor korte erg brede breedgeschouderde paarden, was dit een leuke oplossing.
Hou me nog aanbevolen voor ervaringen!!
volgens mij rekt een pagony deken niet op. 2 pony's op de camping die hebben zo'n deken maar ook helaas bij hun zit hij erg strak..
Deken rekt niet op. Ik had 'm zelf voordat Mischa de deken molde. Hij had op zijn borst er ook een schuurplek van omdat de deken iets te krap zat.
Wat balen dat ze eczeem aan het ontwikkelen is!!!![]()
Dank u wederom allen!
Ze lijkt redelijk te passen, ik denk alleen wel dat ik -net als whoopie- een stuk extra in de achterste buikband laat zetten.
Ze vindt het verder erg best, lijkt het.
Ook over hoofd aandoen is -dankzij biksjes- leuk!
Ik heb ik denk 2 maanden geleden de eerste pagony op mijn ijslander gelegd, en ik vind wel dat-ie nu wat langer is geworden. Ook de stukken over de achterbenen zijn wat naar beneden uitgezakt, waardoor de deken sneller naar de zijkant zakt. Ik heb nu, na een tip van hier, de beenelastieken gekruist. Hopelijk werkt dat.
Dank je marion!
Hij IS al gerekt!![]()
Rond haar schouders zit hij minder strak, en de beenriemen zitten ook al losser... Verder is ie qua lengte prima, dus morgen met de achterste buikband naar de schoenmaker ofzo en er een stuk dekensingel tussen laten zetten.
Bedankt allemaal!!!!!
Ja een paar regenbuien wil ook wel helpen met uitrekken, wat ik mij dus zit af te vragen als je die korte beenelastieken achter gaat kruisen gaat dat dan niet giga irriteren in het kruis van je paard??
Gr Janneke
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Mijn pony heeft er geen last van.Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Mijn ervaring is dat een deken die te strak zit, binnen de kortste keren kapot is. Een grotere kopen of eventueel ruilen is mijn advies.
Groeten van Christel (nu zonder eczeemfries)
Dank jullie wel!
De buikflapriem ligt ter verlenging bij de paardensportzaak (dank Whoopie!) en de rest gat el goed eigenlijk!
Bladwijzers