hm, ik heb het hele pakket niet! roos zou het meenemen geloof ik.
hm, ik heb het hele pakket niet! roos zou het meenemen geloof ik.
Nou graag Karianne!
Ik ben de Patterns aan het kijken. GAAF vind ik ze. Pat doet alles zelf. Ik heb Pat nog nooit zo rustig gezien. Echt fijn om naar te kijken. Een aanrader!
Er gaat vast nog wat nieuws komen voor 1-1-2009 want in de patterns zit geen rijden. Maar dit vind ik al zo gaaf!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Geen rijden in de patterns?
Freestyle en finesse toch wel?
Tenminste, ik had een stukkie preview gezien van cloverleaf waarbij Pat wel degelijk OP een paard zat...
Ik heb ze ook besteld, plus een serie extra posters, die per SAVVY bleken te gaan ipv per 4![]()
Ik heb net heel Online door gespit en daar heb ik niemand OP een paard gezien. Nu ben ik bezig met Liberty, nou dat lijkt me verder dan wel logisch dat daar niet in gereden wordt. Ben benieuwd dan wat de rest brengt.
Ik ben direct met freestyle begonnen door tijdsgebrek, en daar zit ie wél op een paard hoor. Nog niet veel bekeken, maar ik blijf bij mijn mening dat het slechts een kleine aanvulling is op alles wat al bestaat, maar zeker niet voldoende is om alleen te hebben.
Groetjes!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Uhm, wat had je dan verwachtOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
![]()
Nee, ha ha ha.
Jouw post zegt:
Ik neem aan dat je bij Online eigenlijk Finesse bedoelt.Geen rijden in de patterns?
Freestyle en online toch wel?![]()
Ik zat zelf natuurlijk ook niet helemaal op de letten. Freestyle en Finesse zijn natuurlijk de rijdende onderdelen.![]()
Hahaha, inderdaad, heb het ff snel aangepast voor het in het bloopertopic komt te staan, hihi.
Ja, F&F zijn idd de rij-savvy's.
Finesse is in ieder geval wel rijden en freestyle heb ik nog niet bekeken maar volgens mij is dat ook rijden![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Hallo allemaal,
Ik ben al een poosje lid, maar lees eigenlijk alleen op het forum.
Nu toch even een berichtje dan.
Ik ben al een tijd aan het sparen voor level 1
Nu heb ik het bijna en gaan ze het veranderen.
Mij is (via Eddie en Marieke) uitgelegd dat ik de Parelli Patterns en de succes series nodig heb.
(beide dus) omdat ik beginner ben. Dat is dan dus de knowledge kit van 686,00 euro, want ik ben geen SC lid. (anders is het 412 euro) Daar komen nog wel verzend en invoerkosten bij.
Dus het is per level wel goedkoper op de nieuwe manier, maar voor mij ligt dat nu even niet zo makkelijk.
Moet ik weer een tijd sparen en zo kom ik er nooit aan toe om met Parelli te beginnen.
Nu lees ik hier dat veel van jullie de patterns hebben aangeschaft.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Irmie
ik zou toch gewoon voor level 1 gaan hoor...de patterns zijn leuk maar er wordt nergens uitgelegd hoe wat aangeleerd moet worden.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ja, ik denk het toch ook maar.
Ik heb nog wat gesurfd en begrijp toch dat voor beginners het beter is om het via de levels te doen.
goh ik heb hier de succes series, ze zijn niet slecht, maar ik vind het niet voldoende. Misschien was ik verwend met het level 1 pakket omdat daar veel informatie in stond... Eerlijk gezegd vind ik het nog steeds het beste om te beginnen met het level 1...
Het level 1 wordt massaal verkocht via e-bay heb 'k gezien.
Op e-bay had ik al gekeken, maar ik zie daar alleen maar een level 2 staan uit Duitsland.
Of zoek ik zo verkeerd???
Die succes series lijken mij ook wel erg mooi om te zien.
p.s; Zag net een level 1, maar dat was in Canada en alleen te betalen met pay-pal
Bladwijzers