Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 156

Topic: Parelli Patterns

Re: Parelli Patterns

Ja hoor, dat was altijd al. Je hebt altijd al vrije keus gehad. Dat je vanaf 1 januari alleen nog maar examen mag doen als je lid bent van de Savvy Club vind ik best terecht. In de bieb mag je altijd boeken lezen maar als je er eentje mee naar huis wil nemen, moet je lid worden. Prima toch.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Dat is helemaal niet waar Diesel. De pakketten zijn ook te koop als je geen lid bent van de savvy club. Dan betaal je alleen wat meer.
    tot nu toe wel ja, maar inmiddels staan ze al niet meer op http://www.parelli.com

Ja hoor, dat was altijd al. Je hebt altijd al vrije keus gehad. Dat je vanaf 1 januari alleen nog maar examen mag doen als je lid bent van de Savvy Club vind ik best terecht. In de bieb mag je altijd boeken lezen maar als je er eentje mee naar huis wil nemen, moet je lid worden. Prima toch.
    daar ben ik het ook zeker mee eens!

Ze staan er gewoon hoor! Je kunt alles bestellen wat zij verkopen. Nee er staan geen level pakketten. Maar die staan ergens anders ook niet. Die hebben ze gewoon van de markt gehaald. Als je inlogt als savvy member en je daar iets wilt kopen dat word je gewoon verwezen naar http://www.parelli.com.

Zo nu ben ik er mee klaar.
    www.innerfeeling.nl

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Jeuj, lang leve de patterns!

Shaf was vandaag totaal niet in 'relaxte cirkel modus', dus terug gegaan naar andere rij-patterns (voor zover ik dat al in mijn hoofd heb) Follow the rail was te moeilijk, wegens enge zijkant van de bak (zucht, toch beter niet de bak langs de straat aanleggen) maar met figure-8 ontspande hij ineens heel snel.

Altijd leuk, zo'n nieuwe serie strategiën achter de hand!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Ze staan er gewoon hoor! Je kunt alles bestellen wat zij verkopen. Nee er staan geen level pakketten. Maar die staan ergens anders ook niet. Die hebben ze gewoon van de markt gehaald. Als je inlogt als savvy member en je daar iets wilt kopen dat word je gewoon verwezen naar http://www.parelli.com.

Zo nu ben ik er mee klaar.
    sorry hoor!! Ik bedoelde gewoon dat de level pakketten niet meer op parelli staan en als ik het volgende lees:

PS You probably noticed that from January 2009 the Levels Program will be
    available only to Savvy Club Members. It is our commitment to support those of
    you who are dedicated to neverending self improvement and continuing education.

dan begrijp ik daar uit dat de levels alleen nog maar te verkrijgen zijn voor savvy members!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Jeuj, lang leve de patterns!

Shaf was vandaag totaal niet in 'relaxte cirkel modus', dus terug gegaan naar andere rij-patterns (voor zover ik dat al in mijn hoofd heb) Follow the rail was te moeilijk, wegens enge zijkant van de bak (zucht, toch beter niet de bak langs de straat aanleggen) maar met figure-8 ontspande hij ineens heel snel.

Altijd leuk, zo'n nieuwe serie strategiën achter de hand!
    Dat is inderdaad handig We moeten gewoon een groot diascherm bij onze bak zetten met alle oefeningen erop

Hoi hoi,

Sorry, was niet de bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen. Was meer bedoelt als, zo ik ben klaar met voorvechten voor Parelli en de savvy club.

Als ik de tekst lees die jij aanhaalt, dan zou je daar inderdaad uit op kunnen maken dat de levenspakketten dus wel blijven en weer te koop zijn vanaf januari. Dan blijf ik bij mijn hoop dat het nieuwe level 3 pakket uit komt.

Fijne avond.

Roos
    www.innerfeeling.nl

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Hoi hoi,

Sorry, was niet de bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen. Was meer bedoelt als, zo ik ben klaar met voorvechten voor Parelli en de savvy club.

Als ik de tekst lees die jij aanhaalt, dan zou je daar inderdaad uit op kunnen maken dat de levenspakketten dus wel blijven en weer te koop zijn vanaf januari. Dan blijf ik bij mijn hoop dat het nieuwe level 3 pakket uit komt.

Fijne avond.

Roos
    okey gelukkig die nieuwe level 3 moet toch een keer komen dus blijven hopen

Ik denk niet dat er nog een nieuw level 3 uitkomt. Ik vermoed dat die nieuwe level 3 geintegreerd zit in de nieuwe parelli patterns. Daar zit level 3 in en het is nieuw... [size=99px](hoop dat er niet nóg een pakket uitkomt, spaarpot trekt het niet meer )[/size]
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Speciale Verslaggever
    Paarden land.

Sinds enige tijd is er een nieuwe ziekte uitgebroken. De Spaarpot-Anorexia ziekte. Deze tot nu toe redelijk onbekende ziekte lijkt vooral uitgebroken te zijn onder paarden-minnende bewoners over de hele wereld. Onze top journalisten gaan uiteraard op onderzoek uit.

Wij houden u op de hoogte
    .
    www.innerfeeling.nl

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    35

Ik heb even eddy gemail en kreeg dit als antwoord:

en hebben jullie enig idee waarneer het nieuwe level 3 uitkomt want hier kan ik niets over vinden op de parelli site?

Er komt geen nieuw L3 pakket. De nieuwe Patterns pakketten vervangen alle levels pakketten (1 t/m 3).

Laat het mij zeker weten als je hier nog vragen over hebt.

Met vriendelijke groeten,

Marieke Modde-Molenaar
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    35

Lang leven de duidelijk heid als ze dit dan even DUIDELIJK op de site vermelden

Ik ga in ieder geval voor de PArelli Patterns(support mezelf dan maar .. dan maar savvyclub member(supporten mama en papa )

ben benieuwd jullie horen het wel wann ik het in handen heb!

Je kan het btw via parelli nl bestellen:

als ik het nieuwe parelli Patterns pakket wil bestellen? kan dit via jullie of niet?

Die verkopen wij wel. De introductie prijs is 375 euro voor alle 4 (of 275 euro voor SC leden). Zie onze website http://www.parelli.nl voor meer informatie over de nieuwe pakketten.
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

dank voor deze heldere uitleg!!

alleen wat ik niet helemaal snap: evelien zei (ik snap jou wel hoor evelien!) dat de oefeningen niet heel duidelijk werden uitgelegd, maar dat er meer werd getoond wat er mogelijk is. EN dat de seven games ook niet worden uitgelegd.

De seven games koop je dan in de SS dus dat snap ik. Maar hoe kan dat pattern pakket nou de levels vervangen als de oefeningen niet zo heel duidelijk worden uitgelegd?

En wat ik persoonlijk (misschien ligt het aan mij hoor) ook niet snap: je betaalt heel veel per level pakket en nou heb je ineens 3 levels voor 375euro (275SC)?

Misschien omdat ze nu veel copy past hebben kunnen doen, maar begrijpen julie wat ik bedoel??

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

De Patterns zijn slechts een DEEL van de info die je nodig hebt voor de levels, het is geen volledig zelfstudie programma waar je mee aan de slag kan en alle problemen kunt oplossen etc. zoals wel was in de oude pakketten.

De patterns zijn de oefeningen, een deel achtergrond en uitleg staat in de success series (en andere boxen die er nog wel zijn) en de rest zul je bij de Savvy Club moeten halen...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid Vulcan's Avatar
    Aangemeld
    May 2008
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Speciale Verslaggever
    Paarden land.

Sinds enige tijd is er een nieuwe ziekte uitgebroken. De Spaarpot-Anorexia ziekte. Deze tot nu toe redelijk onbekende ziekte lijkt vooral uitgebroken te zijn onder paarden-minnende bewoners over de hele wereld. Onze top journalisten gaan uiteraard op onderzoek uit.

Wij houden u op de hoogte
    .

"Al wordt uw beurs nog zo verzwaard, u geeft het toch allemaal weer uit aan uw paard!"

(Scusi, nu geen off-topic gebrabbel meer... )

Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten