Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 156

Topic: Parelli Patterns

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Parelli Patterns

Ik vind de informatie op de savvy club dvd's toch vaak een welkome aanvulling op wat ik al wist hoor. Soms niet, dan denk ik: ja dat weet ik al wel, maar ik doe er ook nog vaak zat inspiratie mee op! Dus ik denk dat zeker voor een beginende Parelliër het zeer zinvol kan zin om lid te worden! En met de lage dollarkoers valt de prijs ook nog wel mee, toch?

Tuurlijk verdienen de Parelli's vet aan wat ze doen, maar wat ze doen, doen ze wel goed, dus van mij mogen ze er best vet aan verdienen. Kwaliteit heeft een prijs.

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Saskiam
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Diesel_
    ik wil wel graag lid worden van de savvy club, maar heb het gevoel dat het meer een commercieele roep is om leden en ik weet niet wat ik daar van vind
    Zelfde hier, iets houdt mij ook nog steeds tegen.
    Dit is misschien nieuws hoor, maar we leven in een commerciële wereld vandaag de dag. ALLES is commercie.
    Zelfs wanneer jij gaat solliciteren voor een job ben jij op dat moment een commercieël gegeven, je verkoopt namelijk je kwaliteiten.
    Wc papier heb je alleen maar dank zij de commercie ( Gelukkig maar) en die leuke broek die je vorig jaar hebt gekocht heb je te danken aan de mensen van de katoenplukkerij uit god weet welk land. Ademen is nog net gratis maar wie weet veranderd dat ooit ook nog wel eens.

Gelukkig is PNH commercieël, anders waren er geen mooie samengevatte parelli paketten te koop en dan moest je met het vliegtuig richting US vliegen om daar les te krijgen van Meneer Parelli nadat je misschien maanden? Jaren? op een wachtlijst had gestaan. Nu heb je nog de keuze.
    Hoe groter Parelli wordt, hoe beter wij daarvan worden! T'is een win-win situatie hoor.

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ik zeg altijd maar zo, ik word ook betaald om mijn kennis te delen met kinderen en de meesten willen het niet eens hebben waarom zou ik dan niet betalen voor kennis die ik wel wil hebben
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hahahah Dinka, dat is een goeie!!!!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Wéét je.. het ligt ongetwijfeld volkomen aan mij.. maar ik wordt soms zó moe van de terugkerende discussie over de kosten van Parelli.. het commercie verhaal ... Als je denkt dat het zijn geld niet waard is, doe je het toch gewoon NIET??? No offence
    Ik heb ook niet 'overal' geld voor... dan houdt het gewoon op.. Ik zou ook wel een leuke grote auto-trailer combi willen.. Het zou Bruut en mij ongetwijfeld ten goede komen als we goed en veilig vervoer zouden hebben... maar helaas ...heb ik ook geen geld voor.. ga ik toch ook niet muiten tegen meneer Landrover.. dat zijn auto's te duur zijn??!!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Vind ik ook hoor, maar als ze komen met zoiets nieuws (en het is niet bepaald gratis) en ze geven verder nergens uitleg wat de status van deze Patterns is t.o.v. de oude L1, 2 en 3 pakketten, dan vind ik wel een goeie discussie alvorens te investeren om te kijken: is het echt nieuw, hoe moet ik dit gebruiken, ipv of is het oude wijn geherrangschikt en in nieuwe zakken gedaan. Want dan hóef je die investering niet te doen als je de 3 pakketten al hebt. Dan is alles al aangeboden maar wordt het nu praktischer en systematischer aangeboden. Dat kan voor iemand een enorme meerwaarde hebben een ander denkt: dan scrollen we maar wat lastiger door de DVD's heen.
    Ik zie trouwens op hun website de "gewone" pakketten niet meer aangeboden?? Van Eddy's website word ik in wat dit betreft ook niet wijzer. Best jammer, die onduidelijkheid, zeker voor een bedrijf wat communicatie als handelsmerk heeft (toch?)!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Op zich denk ik dat er veel dezelfde info op de dvd's staat, maarrrrrrrrrrrrrrr toch weer net effe anders en je krijgt er meer inspiratie door en wat retehandig is is de ondertiteling
    Die heb ik in het Engels aanstaan en dat maakt het volgen we een stukkie makkelijker.
    Geloof dat ik wel blij ben met de patterns
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

zou je dan niet voldoende hebben aan de patterns zelf, die zijn een stuk goedkoper dan met de dvd´s erbij.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Geen idee heb het idee dat er best veel info op de dvd's staat eigenlijk......laat ik het anders stellen ik zelf heb de dvd's wel nodig denk ik
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Oh nou nee San, ik denk dat je de dvd echt er bij wilt hebben. Wil je dat ik zaterdag, als ik er aan denk, mijn pakket mee neem dan kun je het zelf zien.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Ja dat wil ik ZEKER!!!! (gooit laptop alvast in de auto)

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

ik hoef geen discussie over wel of niet duur. Ik vind de pakketten zeker hun geld waard!
    Ik had gewoon niet verwacht dat ze het min of meer zouden dichttimmeren, daarmee bedoel ik dat de pakketten alleen nog te koop zijn voor savvy members. Dat verraste me gewoon..

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    53

Hallo hé, ik riep ook niets over de kosten. Als ik er aan twijfelde of iets het geld wel waard was, had ik ook niet drie paketten gekocht dit jaar. Tuurlijk mogen ze geld vragen voor het delen van hun kennis en ik vind het het zeker ook waard. Maar daarom hoef ik me toch niet persé met alle geweld bij hun club aan te sluiten?
    If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
    What you feel is created largely by what you allow yourself to think.

Dat is helemaal niet waar Diesel. De pakketten zijn ook te koop als je geen lid bent van de savvy club. Dan betaal je alleen wat meer.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Actief Forumlid Vulcan's Avatar
    Aangemeld
    May 2008
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Dan betaal je alleen wat meer.
    En dat was ook al zo voor de patterns er kwamen, niet?

Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten