Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 19

Topic: Zomereczeem smeerseltjes: waar zijn jullie enthousiast over?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Zomereczeem smeerseltjes: waar zijn jullie enthousiast over?

De paardendrogist, Divoza en andere webshops staan vol met middeltjes die jeukstillend schijnen te werken bij SeMe, maar welke heeft nu ook echt een goede werking?

Heb pas 'Sweet Itch' gekocht (gewoon 1 willekeurig gepakt bij de Divo, want veel wijzer wordt je toch niet van de uitleg op de verpakking. Daar begin ik nu mee te smeren om toch de jeuk wat weg te nemen. Ik hoor het graag als iemand een bepaald middel heeft waar hij enthousiast over is!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Re: Zomereczeem smeerseltjes: waar zijn jullie enthousiast over?

wiju hebben 2 friezen met ZE en we gebruiken crinis denk ik
    1 keer om de 3dagen gebruiken, en het werk toch goed bij ons
    vroeger gebruikten we TKC het hielp, maar ben toch enthousiaster over crinis

senna,venus en kenzy

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ik had ook sweet-itch gekocht voor whoopie, had niet echt het idee dat het veel voor haar doet.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

ik heb iets gekregen van mensen uit almere en ga dat morgen weer bestellen want het werkt wel
    Heet re-mint en kost maar 8,50 met bestellen is lastig want ze heeft geen webshop ervan..

Hierover lijken een heel aantal mensen erg enthousiast.

http://www.wiemerskamper.de
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2005

Ik gebruik bij Sunshine, Msm vachtlotion op droge dagen en op natte dagen gebruik ik de Msm creme. Op beide producten reageerd ze goed en het schijnt op dat moment ook de jeuk te stillen.
    Op dit moment kan je nog wel zien dat ze een "eczeem patiëntje" is maar het is al veel minder dan voorheen (weinig tot geen wondjes meer) en de haren beginnen al weer terug aan te groeien.
    Groetjes ingrid

Actief Forumlid Lacuna's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Ik gebruikte voor mijn vorige shet het middel "Summer Wash" maar heb het daarna nooit meer ergens gezien Werkte werkelijk perfect! 14 dagen lang 2x daags gesprayd, toen 14 dgn 1x dg, en daarna eigenlijk zo eens in de 2, 3 dagen.
    Voor mijn eigen shet, die het lijkt te ontwikkelen, gebruik ik 2x jr de reinigingskuur, en daarnaast spray ik het middel "Jeukstop" van Silverlinde.
    Voor hem werkt dat prima, maar ik heb ook al paarden gezien waarbij dat middel niet werkt.

Groetjes, Lacuna

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Heb ook sweet-itch gekocht voor Anoek. Zelfde als Callippo, gewoon wat uit het rek gepakt en kan het volgens mij net zo goed door de gootsteen gooien, want werken doet het niet .

Ga dit volgen, watn ben toch ook wel op zoek naar iets anti-jeukerigs.

Marleen

Waar ik op vakantie ben geweest staan ook 2 paarden met zomer eczeem.
    de een heeft ook op zijn hoofd allemaal wondjes, daar smeerde we spul op van invanhoe en ik had idee dat wel bij hem werkte maar het ging zooo langzaam, en omdat hij geen hoofdkap ophad ja schoot niet erg op

ik heb hier de shampoo van maar nog niet geprobeerd..

Ik vind de creme en shampoo van Liberate wel enigzins werkzaam - de creme vooral is koelend en verzachtend. Het schuren voorkomen doet het niet.. misschien toch maar de resultaten van Hippo Ex Cema blijven volgen - 't is alleen zo verduiveld duur.. ( 127 euro per maand )
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Is je Fries nu toch weer gaan Shuren dan Marianne?
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Ik ben over geeneen middel tevreden. Heb er ongeveer 500 euro aan uitgegeven bij Troy en niets, werkelijk geen één deed wat hij beloofde.
    Af en toe wassen met verkoelende shapoo (niet dat dát lang helpt, maar als je dan tóch shampoo moet gebruiken dan maar verkoelende ) en dan de boett erop.

Degen die HET middel gaat uitvinden wordt schatrijk, maar tot nog toe is dat er niet.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Sja, tre, die indruk had ik dus ook, dat smeerseltjes nooit echt werken en al helemaal niet zo goed als de verpakking belooft.

@Marjo: mag ik jouw spul een weekje testen? Of kun je een flesje voor mij meebestellen? Voor € 8,50 is dat nog eens te proberen.

@Roos: die duitse site ga ik zeker even doorlezen! Weet je toevallig ook of dat spul in NL te koop is?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Je kunt het zo bestellen. Ik heb de site via een ander iemand die erg enthousiast is over de mensen achter het product als in, dat ze erg snel antwoorden en heel behulpzaam zijn. De site spreekt over het product zelf. Ik ben er zelf in ieder geval enthousiast van geworden.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Het is geen smeerseltje, maar drupjes die ik tegenkwam op zoektocht naar drainage compositum:
    http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... 20inwendig

Bij zomereczeem inwendig: dan voornamelijk puur colico of culivetsem. Je hebt ook andere producten tegen de jeuk algemeen, maar een van deze ga ik volgend jaar zeker geven.

Liberate leek mij wel iets te helpen, maar het lukt me gewoon niet om elke dag 2 enorm harige shetten in te smeren... Als je 1 paardje hebt met niet al te dikke manen en staart is dit best handig denk ik .

Xjes,
    Elineke
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten