ik moet wel bijvoeren want zonder komt mijn jaarling appaloosa toch te kort.
Ik wil geen voer met toevoegingen dus voer nu met een gerust hart dodson & horrell voer (is wat duurder, maar bevat geen toevoegingen die bv niet in menselijke consumptie mogen voorkomen: voor meer info daarover stuur je maar even en pb dan zal ik de links voor je opzoeken die op bokt staan ergens).
Mijn c pony van 12 jaar krijgt Save & Sound in de wintermaanden, dat omdat hij al genoeg energie nodig heeft om zich warm te houden (ze staan beide 24/7 buiten). De Save & Sound vind hij heerlijk en ik in het hooi zit nou eenmaal net niet genoeg.. Hij heeft het ook een winter op alleen hooi gedaan, dat ging opzich ook prima. Maar hij ziet er toch wat beter uit nu ik wat Save & Sound bijvoer in de winter, hij blijft mooi glanzen en komt beter door zijn vacht heen na de winter.
Mijn jaarling krijgt de veulenkorreltjes, zij heeft gewoon echt wat extra's nodig voor de groei (mei t/m aug heeft ze genoeg gras) en ze was ziek toen ik haar kocht. Misschien zou het ze het komende winter wel zonder redden, maar omdat ik nu voer heb zonder toevoegingen voer ik dat met een gerust hart en weet ik zeker dat ze niks tekort komen!
Bladwijzers