Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Ik duim even mee voor mooi weer!
Is het trouwens een idee om iets te doen zodat we elkaar herkennen? Ik weet dat veel mensen hier elkaar al ontmoet hebben, maar heb zelf verder nog niemand irl gezien en er zijn misschien nog wel andere nieuwe(re) forumleden met hetzelfde 'probleem'. Misschien dat ik een paar mensen van foto's herken, maar lang niet iedereen.
Iets met naamkaartjes? Of een kaartje/briefje met "NH-forum" erop, zodat je weet dat je die persoon ongegeneerd aan kan spreken om te vragen wie die persoon op het forum isOf dat iedereen hier nog even een foto neerzet ofzo? 't zijn maar een paar ideeën, maar het zou jammer zijn als iedereen langs elkaar heen loopt zondag
Goed idee! Ik ken er ook wel een aantal maar lang niet iedereen.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Zullen we allemaal maar weer eens de ouwe herken truc doen en een savvystring om onze hals hangen? Dit deden we vroeger ook bij Parelli-demo's en zo. Misschien leuk om te doen, zo weet je in elk geval dat die persoon ook van het forum is!
Kom gewoon allemaal langs bij de stand
We kunnen een meeting-momentje afspreken, dan kan gewoon iedereen komen die zin heeft. Gratis koekjes voor forumleden (nee, geen pannenkoeken, hihihihi)
Stand-meeting-momentje klinkt goed, helemaal met koekjesHeb nl geen savvystring
![]()
Hihi, dan kun je die gelijk aanschaffen
Misschien moet ik een speciale kleur armbandjes maken, voor forumleden (hopelijk wil Onno vanavond een uurtje helpen smelten) da's wel een mooi (en niet zo opvallend) herkenningspunt.
jeuj ik kan misschien ook komen!!Iemand had mijn leertje van mijn string eraf gemolt dus mocht op zijn kosten nog een nieuwe itzoeken..dus dan kan ik dat mooi dan doen!
ow wat kost een string ook alweer?
Meeting momentje lijkt me leuk
@Callippo: We kunnen ook gewoon knalgroene shirts aantrekken met heel groot onze forumnaam op de voor én achterkantKan je mekaar niet missen in elk geval
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
YES!Oorspronkelijk Geplaatst door blauwdruivje
Thanks! Vanaf wanneer is dat dan? Probeerde me gistermiddag in te schrijven namelijk en toen ging het niet. Kga meteen even proberen
EDIT: Oh, per vandaag zie ik! Heb me net ingeschreven!
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Hihhihi, nee, dan val je wel opOorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
Als jij zo'n shirt aantrekt, krijg je van mij een gratis halster![]()
(op de achterkant http://www.NHforum.nl en op de voorkant je naam)
Volgend jaar toch maar weer forum-shirts laten drukken dan?
.. ik doe mijn equiplay shirt van vorig jaar (twee jaar terug?wel aan .. (.. ik heb er twee en in vrije tijd váák één in de was, één aan mijn lijf.. dussss
)
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Oh, ik doe het zo hoor, ben nog wel op zoek naar een net halster!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Je kan je nog bedenken
En anders: Deal!
![]()
Enneh, we moeten maar eens een gaaf logo bedenken, dan kan die volgend jaar mooi op het shirt![]()
Btw; nog meer Paranormaal-met-paarden-workshop-gangers?
een gaaf logo??? is het Equisenselogo niet mooi genoeg???
Goeie PR voeren jullie!Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Bladwijzers