Ik kom waarschijnlijk ook met mijn zus. Ik heb helaas nog geen overzichtelijk programma kunnen vinden, dat is wel wat onhandig.
Ik kom waarschijnlijk ook met mijn zus. Ik heb helaas nog geen overzichtelijk programma kunnen vinden, dat is wel wat onhandig.
Gewoon op de site (http://www.mansour.nl)Oorspronkelijk Geplaatst door dorine
Mijn eerste NH dag die ik moet missen, ik moet werken![]()
www.crystal-carving.com
Ik weet ook nog niet of ik er ben. Iedereen zegt ineens af.![]()
Gatver, alles gaat de laatste tijd niet door. Die TREC rit, NHdag, allemaal leuke forumdingen die ik niet kan doen.![]()
Ik heb besloten gewoon mee te doen. voor de fun, want galop... dat kunnen we nog niet. en springen ook al niet, hihi.
Ik kom wel hoor.. op de NH dagHeb alle potentiële verjaarsvisite afgezegd en gemeld dat ze hun kadootje kunnen bewaren voor mijn 41ste verjaardag volgend jaar
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik wou net zeggen...Moeten we wel even gaan zingen met z'n allen
![]()
Ik verwacht een GROOT koor!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik ben bij deze op zoek naar een organisatietalent!![]()
![]()
de watte? Wat is dat?Oorspronkelijk Geplaatst door blauwdruivje
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Ik ben er ook, samen met Arno, we gaan ook nog een workshop doen van Imelda de Smet (Ar weet dat nog niet)maar komt goed...
Heb er enorm zin in!
Bij de standjes hoop ik ook nog een (in Norikermaat) touwhalster te vinden in het roze, Ro heeft er nog geen voor onze cursusen aankomende 5 weken.
Tot zondag!
Hoi! Wij gaan vanuit het hoge noorden ook heen! lijkt me een leuke dag te worden!!!!
"streef je eigen ambities na dan is alles mogelijk"
Kom in principe ook samen met Ingrid en JP. Heb er wel weer zin in,nog even oppas voor de hond regelen maar dat moet lukken.
Groetjes Janneke.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik zou ook graag willen gaan, dus ik ga kijken of ik de auto van mama mag lenen! want dit is een heerlijk dagje uit voor mij!
Bladwijzers