Heel veel plezier voor de mensen die gaan.
Het kriebelt bij mij enorm, maar ik kan en mag nog niet lang reizen e.d. .
Gwen
Heel veel plezier voor de mensen die gaan.
Het kriebelt bij mij enorm, maar ik kan en mag nog niet lang reizen e.d. .
Gwen
Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0
Dat meen je nietOorspronkelijk Geplaatst door Jasmijntje
. Arme stoere man!
Wat voor cursussen gaan jullie doen?
Grondwerk en freestyle, meneer de Noriker gaat langzaam aan aan de bak met ArnoOorspronkelijk Geplaatst door Miran
. Enne Rootje blijft stoer ongeacht zijn halsterkleurtje ha ha....
Nog 5 nachtjes slapen..![]()
Hoi Arabesk...weet ook niet precies wat het is...je gaat in ieder geval op het terrein en door de actief stal 'zwerven'... ze noemt het een ontdekkingsreis met elkaar tussen de paarden..Oorspronkelijk Geplaatst door Arabesk
..Het gaat over persoonlijke ruimte..en hoe je daarover kunt leren van paarden..K]/images/smilies/yup.gif[/img]
Oh ik kreeg net te horen dat ik zondag vrij heb.. toch wel aanlokkelijk, maar ik denk niet dat ik iemand hier zo gek kan krijgen om mee te gaan. Eens kijken of ik zin heb om alleen te gaan en om te treinen![]()
Nienke.. ik wil je wel ergens van een station plukken?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
hoi hoi...ik zag op de website van Mansour dat er 2 plaatsen vrijgekomen zijn bij de workshop van GaWaNi PonyBoy met paard..Dus als je nog mee wilt doen met (manege)paard..dan kan dat nog!!!(http://www.mansour.nl)....
Ik heb er zin in! Zaterdag lekker het bos in, zondag de hele dag genieten!
Ik ben alleen bang dat we eerst een mooi-weer-dansje moeten doen...
De weersvoorspelling voor Arnhem:
Zaterdag dikke vette regen, zondag 21 graden en ZON!
(en maandag weer regen). Nu ff duimen dat de voorspelling zo blijft!
Wat mij betreft mag die regen zaterdag ook wel weg, dan ben ik er al... Zo vaak kom ik niet in het bos, dus het is wel fijn als het droog is!
Heb jij trouwens veel dingen op voorraad in je stand? Ik denk dan aan veel kleurtjes touwhalsters en aan teugels.
Zo, mooi gepland van het weer![]()
Surrender to fun!
Ik neem mijn complete voorraad mee aan kleurtjes, dus keuze genoegOorspronkelijk Geplaatst door Miran
![]()
Ik kom toch maar wel!Ik had graag naar de workshop Paranormaal met Paarden gewild, maar helaas, te laat met inschrijven. Er zijn nog wel hartstikke veel plekken vrij! Maar er staat dat inschrijvingstermijn is afgelopen. Weet iemand of er mogelijkheid is om daar nog 'aan de deur' te kopen? Wil gewoon als toeschouwer komen
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Hee Rianne!Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
Goed nieuws! Stal Mansour heeft de inschrijvingsdatum voor Paranormaal met Paarden verlengd!! Dus je kunt je alsnog gewoon voor deze workshop opgeven via de website: http://www.mansour.nl.Dat geldt trouwens ook voor andere workshops waar nog plek is!!!
![]()
Bladwijzers