Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 37 van de 37

Topic: kan een pessoa kwaad?

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: kan een pessoa kwaad?

Als je wilt dat je paard zich beter bewust is van zijn lichaam, dan zijn oefeningen en touches uit de t-team methode van Linda Tellington-Jones ook goed toepasbaar, mischien hebben ze het boek in de bibio??

Verder zou je ook eens kunnen kijken op de site van http://www.paardenbegrijpen.nl
    Hier wordt uitgelegd hoe je je paard kunt rechtrichten en oefeningen kunt laten doen aan de hand en later aan de longe om zijn achterhand beter te gebruiken. Hier op het forum zijn ook meerdere mensen daar mee bezig kijk bv maar eens in het trainigddagboek van F6 en Alytuiere met haar paarden caitlin en ..., moet je maareven kijken. Ook Trea heeft een tijdje terug wel een filmpje bij haar trainingsdagboek geplaatst met lange teugelwerk maar ook met wat werken aan de hand, dan krijg je een beetje een idee.

En ik vindt het juist goed dat je vragen stelt, hoe meer je vraagt des te meer info kunje krijgen.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

dank je Janneke, eindelijk geven ze me meer tips ipv me af te kraken
    Zal alle sites eens afgaan
    Want ik wil haar helpen, niet forceren
    Bedankt iedereen die me sites, tips, ... enz heeft gegeven
    groetjes Anke

senna,venus en kenzy

Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2006

nog even zeggen...
    ik weet dat linda tellington-jones, of hoe noemt ze nou precies idd werkt met een bandage om borst en billen van paard om meer bewustwording te krijgen, dus misschien is over lezen...
    ik heb mijn pessoa verkocht, vond dat het bij beweging van de benen wat teveel links rechts bewoog.

veel succes!!!

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Lacuna
    Tjee zeg!
    Het lijkt hier verdorie bokt wel!

Iemand stelt hier een vraag die niet in "het straatje" past, en hoppa, iedereen op zn kop.
    Alsof je niet eens een fout mag maken zeg! bah!
    Echt, helemaal gelijk!

Jezus zeg, ik schrik me rot. Wat krijgen we nou?
    "Ga je rap ff aanmelden bij de blauwe buren?!"

Ze vraagt gewoon informatie, is zich van geen kwaad bewust. Het is niet dat ze dit paard doelbewust gaat mishandelen met een pessoa teugel hoor. Sjezus

Je zou bijna bang worden om een vraag te stellen hier, en dan toch maar gewoon aan iets beginnen zonder je eerst goed geïnformeerd te hebben.
    Ze wíl zich informeren, maar jullie geven dr de kans niet..ze wordt afgebroken omdàt ze zich wil informeren?!

@paardenlover: Gelukkig heb je wel al veel goede tips gehad, zelf weet ik niet veel over het hoe-wat-en-waarom van een pessoa, maar veel succes ermee!
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Dank je Ariane, wil mijn paard juist helpen ermee, ze is vroeger hard gedwongen en geslagen om haar achterhand onder te brengen...
    dus heeft ze er veel schrik van, juist daarom dat ik het hier vroeg of het kwaad kon, en of ze geen andere manieren kenden...
    aan hen die mij tips gaven en mij niet afbreken
    DANK JULLIE !!!
    xxx anke

senna,venus en kenzy

Hier nog een tip i.v.m. werken met lange lijnen. Chris Irwin heeft hier ook een dvd van gemaakt. Kan je bestellen bij equihof. Zelf heb ik er nu niet zoveel van opgestoken maar misschien jij wel...
    Don't dream your life, live your dream!

dank je, heb intussen opgezocht over werken met lange lijnen, en ben van plan het te proberen
    bedankt voor de tip

senna,venus en kenzy

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten