Hallo Allemaal,
Ik ben benieuwd waar jullie zitten? Ik zit in Blok M rij J stoel 16. Zit er iemand bij me in de buur?
Groetjes Floor
Het duurt niet zo lang meer
![]()
Hallo Allemaal,
Ik ben benieuwd waar jullie zitten? Ik zit in Blok M rij J stoel 16. Zit er iemand bij me in de buur?
Groetjes Floor
Het duurt niet zo lang meer
![]()
PARELLI fan!
Wij zitten in block 15 L71 en L70
Ik heb er zin in.
Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
En ik in blok 14, rij Z, stoel 102. Nog maar 19 dagen!!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Geen idee waar wij zitten....ik laat me verrassen![]()
En het is inderdaad nog maar even.....![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Suprise, suprise:.......... Block 04, R 75 tm 78Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
En waar stapt iedereen op? Ik zelf ws in Amsterdam.....
PARELLI fan!
Ik stap op in Utrecht.
Weet iemand al of er al tijden bekend zijn van de bus??
Ik kreeg gister een mail van Kristien dat ze contact hadden met de busmaatschappij en dat we het snel zouden horen! PS: Auky ga je snachts naar Utrecht vanuit Den Haag of verblijf je daar eerst?![]()
PARELLI fan!
Ik ga 's nachts die kant op.
Wij zitten block 3 P49 en P48. Maar als ik niet goed kan zien, gaan we vragen of er iets anders kan geregeld worden...
Wij stappen op de laatste halte op, Gentbrugge. Zal gezellig worden op de bus!
Xjes!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Wij op Schiphol, maar wij gaan dan ook met het vliegtuigOorspronkelijk Geplaatst door fstender
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Mag ik je een héél fout advies geven? Prik je level 1 speldje op, steek je string in je kontzak ( uiteraard wel overduidelijk eruit laten hangen) en wacht NIET tot je niets blijkt te kunnen zien. Maar stap gelijk naar Mark Weiler en vraag gelijk om die ultieme special plekOorspronkelijk Geplaatst door Elineke
.
Mark Weiler kan je níet missen: hij staat aan de ingang en zal je
ongetwijfeld willen zoenen. (Ik spreek uit ervaring; en velen met mij
) Suc6
Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
![]()
![]()
geweldig!
Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
![]()
? Strak plan!
Hoop dat ik voor dat we naar de Nec vertrekken mijn level 1 spul heb... Naja, ik zet alvast mijn Savvy Club petje op, zal ook wel wat helpen zeker
.
Ik heb in ieder geval al naar parelli UK een mailtje gestuurd... Misschien heb je wel gelijk en moet ik niet wachten, maar meteen vragen!
Xjes!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
En aan wie kan ik mijn creditcard toevertrouwen...Er komt vast weer een pakket uit en die WIL ik perse aanschaffen!
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Bladwijzers