Oorspronkelijk Geplaatst door
Lacuna
Daarbij zijn er echt heel veel mensen die echt zeker weten dat het heel gevaarlijk is zonder bit.
En die mensen, daar sta ik in dit geval WEL achter. Bitloos IS namelijk ook gevaarlijk, als je een paard hebt wat met bit is ingereden en je paard niet goed voorbereid maar gewoon "zomaar" bitloos gaat rijden.
En sorry hoor, maar hoeveel fanatieke wedstrijdruiters neemt er nou de moeite om hun paard om te scholen naar bitloos?
En hoeveel "pennymeisjes" rijden er wel geen wedstrijden met hun onopgevoedde welshponytjes? Meisjes die denken dat ze hun pony onder controle hebben, omdat ze er zooooveeel van houden en hij ook van hun en zij de enige zijn die er iets mee kunnen... *zucht*
En dát wil je bitloos laten starten?? Enig idee hoeveel ongelukken daarvan kunnen komen? En wie heeft het dan gedaan? Jawel, die "naturals" die zonodig bitloos moesten starten...
Nja, dat is gewoon mijn mening natuurlijk, maar ik vind dus niet dat er bitloos gestart mag worden. Ook niet vanaf een bepaalde klasse, want als ik zie waar je al winstpunten mee kunt rijden.... brrr!
Groetjes, Lacuna
Bladwijzers