Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: (L1) En ik maar denken dat ze me wel mocht.....

  1. #1
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    (L1) En ik maar denken dat ze me wel mocht.....

    Nou, ik ben dan eindelijk ECHT begonnen met parellien. Na veel lezen en DVD`s kijken en friedly spelen, wilde ik gisteren toch eens proberen om myra uit het land te halen op de "polite" manier.
    Toen deed ze opeens een soort uitval naar me. Oren in de nek, hoofd omlaag en naar me toe gooien, echt een driving game deed ze met me. Gelukkig had ik genoeg blocks geoefend en is myra heel gevoelig. Dus ik deed Jumping Jacks met de leadrope. Toen rende ze hard weg.
    Dus ik dacht; ik doe iets heel verkeerd. Ze denkt blijkbaar dat ze de baas is. Toen heb ik gewoon steeds geprobeerd haar zoveel mogelijk te laten lopen en zelf zo min mogelijk te lopen. Na een kwartier ging ze likken en met haar ogen knipperen. Toen ben ik heel rustig naar haar toe gelopen en op een afstandje blijven staan en haar naar me toe gevraagd. Toen kwam ze aan mijn hand snuffelen en heb ik heel veel friendly gedaan en toen was ze wel weer heel vriendelijk en bleef ze ook bij me. Toen heb ik haar halster om gedaan en haar meegenomen naar de bak en met haar geoefend. Daarna heb ik haar in de bak weer los gelaten en haar na een tijdje weer gehaald. Toen moest ik gewoon een paar rondjes met haar meelopen en heb ik een mega life down gedaan toen ze stilstond en me aankeek. Weer friendly gedaan en toen liep ze weer met me mee.

    Mijn vraag, iemand tips ofzo. Wat moet ik voortaan doen om haar te halen. Normaal sloot ik haar altijd een beetje op en dan gaf ze zich over. Dat lijkt me niet echt een goede manier.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  2. #2

    Re: (L1) En ik maar denken dat ze me wel mocht.....

    Nou naar mijn idee doe je het zo prima hoor! Beter dan de oude manier van 'vangen'die je aan het einde opnoemde.

  3. #3
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: (L1) En ik maar denken dat ze me wel mocht.....

    ik vind dat je het echt heel goed hebt gedaan hoor. blijf het gewoon op deze manier doen en dan komt ze op een dag gewoon zelf naar je toe. zoals je het vertelt voelde ze blijkbaar wel het vershil met normaal en dat is echt heel goed hoor.

  4. #4
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Baarn
    Berichten
    311

    Re: (L1) En ik maar denken dat ze me wel mocht.....

    Je hebt het prima gedaan hoor! Ze gaf zich duidelijk over maar niet doordat je dr insloot maar doordat je háár taal gebruikte. Het was waarschijnlijk een soort join up als ik het zo hoor. Het zal me niets verbazen als ze de volgende keer meteen met je meekomt!

  5. #5
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: (L1) En ik maar denken dat ze me wel mocht.....

    Bedankt voor de bevestiging dat ik het goed heb gedaan! Ik ben vandaag weer naar haar toe geweest en inderdaad...Ze kwam niet naar me toe, maar ik kon haar zo pakken. Ik hoefde niet eerst hele strategieen te gebruiken om haar te vangen. Helemaal blij!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  6. #6
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: (L1) En ik maar denken dat ze me wel mocht.....

    gefeliciteerd je hebt je eerste kwartjes al binnen

    heerlijk gevoel is dat he !!!!!!!!!!!!!!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •