Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 67

Topic: onrembaar op touwhalster..

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Re: onrembaar op touwhalster..

Uit je berichten begrijp ik dat je paardje er in de galop nog wel eens vandoor wilt gaan. Ik zou ook aan dat probleem werken en niet alleen aan de ors. Want het er vandoor gaan is niet het gevolg van vastzitten in de hals en schouder.

Actief Forumlid kelz's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2007
    Leeftijd
    33

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jess
    Uit je berichten begrijp ik dat je paardje er in de galop nog wel eens vandoor wilt gaan. Ik zou ook aan dat probleem werken en niet alleen aan de ors. Want het er vandoor gaan is niet het gevolg van vastzitten in de hals en schouder.
    Ownee en hoe weet jij dan weer dat dat de oorzaak er niet van is?
    Toevallig weet ik wel bijna zeker dat dat het is, mischien is het de reactie dan niet geven ? op het touwhalster en daardoor even geen controle hebben ?
    Maarja ga hier verder niet op in want ben het een beetje beu met die felle reacties!!

Jij vraagt iets hier en wij geven antwoord.. en geven (onze) mening.. En als je dat niet aan kan dan moet je niets plaatsen want wij geven enkel onze mening en onze ervaringen. En er zitten hier een hoop mensen die gewoon super veel ervaring hebben..

Zoals je zelf zegt doe lekker je eigen ding !!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door kelz
    Toevallig weet ik wel bijna zeker dat dat het is, mischien is het de reactie dan niet geven ? op het touwhalster en daardoor even geen controle hebben ?
    Maarja ga hier verder niet op in want ben het een beetje beu met die felle reacties!!
    Wat bedoel je nu eigenlijk? Gaat hij er vandoor in de galop omdat hij vast zit in de hals en de schouder en je daardoor dus geen ors kunt doen? Want zo als je misschien zelf ook wel snapt is de ors geen standaard rem. Of gaat hij er gewoon vandoor? Als je paardje er vandoor zou gaan in de galop omdat hij vast zit in de hals en de schouder waarom doet hij dat dan alleen in galop en niet in andere gangen?? Het lijkt me echt heel erg sterk dat het daardoor komt.
    He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
    www.paardopzijnbest.nl

Aangemeld
    Aug 2007
    Leeftijd
    33

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Martiine
    Wat bedoel je nu eigenlijk? Gaat hij er vandoor in de galop omdat hij vast zit in de hals en de schouder en je daardoor dus geen ors kunt doen? Want zo als je misschien zelf ook wel snapt is de ors geen standaard rem. Of gaat hij er gewoon vandoor? Als je paardje er vandoor zou gaan in de galop omdat hij vast zit in de hals en de schouder waarom doet hij dat dan alleen in galop en niet in andere gangen?? Het lijkt me echt heel erg sterk dat het daardoor komt.
    Oke julie kennen mijn pony beter als dat ik dat doe..
    En ik heb ongelijk..
    Ik weet niks ben dom..
    En reageer als een randebiel..

Nu jullie zin ? Dit woude jullie toch horen ?

Oke julie kennen mijn pony beter als dat ik dat doe..
    En ik heb ongelijk..
    Ik weet niks ben dom..
    En reageer als een randebiel..

Nu jullie zin ? Dit woude jullie toch horen ?
    Je kan natuurlijk ook gewoon antwoord geven op mijn vraag in plaats zo'n belachelijke reactie te geven als hier.
    www.paardopzijnbest.nl

Kelz wat ik niet snap, je vraagt om hulp, die krijg je en misschien ook wat kritiek, daar is dit een forum voor.

Dan ga je er volop tegenin, terwijl JIJ om hulp vroeg, wat is eigenlijk je probleem nu?

Kritiek is niet iets om iemand omlaag te helpen maar juist omhoog, doe er iets mee ipv boos te reageren.

Mensen kunnen je misschien wel aanvallen op jouw ding, maar wij weten gewoonweg niet wat jouw ding is... vervolgens dienen ze opties aan zoals o.a. parelli en zeg je ik heb mijn paard onder controle....??

Kennelijk niet anders zou je nu niet om hulp vragen.

Mijn mening is ook al vaker gezegd in het topic maar wilde hem alsnog even kwijt aan je.

Je hoeft niet zo te reageren omdat het je niet aanstaat of omdat je niet de reacties kreeg die je graag wilde krijgen. Als je geen kritiek wilt of feedback, dan vraag er ook niet meer naar

Aangemeld
    Aug 2007
    Leeftijd
    33

DAAROM ZIJ IK OOK AL IK VRAAG NIKS MEER!!
    het schijnt dat dat al te moeilijk is..
    Daarbij wou ik een richting sturen zeg maar zodat er geen ''tips'' gegeven worden waar ik niks aan heb of niet waar is..
    Maar schijnbaar wordt een reactie op een reactie niet getollereerd..
    Dus denk dat ik me maar afsluit van het forum en het wel anders uit zoek..
    Hoef geen reacties meer..

1 punt nog ja logisch dak zo reageer jullie reactie komen zo over dat ik me zo moet gaan voelen onderhand het kan ook op een andere manier van zou het hier mischien aan kunnen liggen i.p.v. gelijk dit en dit mot je doen.. of dit en dit is het..
    er wordt niet eens op punten die onduidelijk zijn gevraagt om verheldering..
    Dus sorry bij mij is het over!!

De groeten!!

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Je bent jong en moet nog veel leren. Ik bedoel dit postief he. Ik heb een dochter van jouw leeftijd

Laat alles even bezinken en kom later nog eens langs hier.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Daarbij wou ik een richting sturen zeg maar zodat er geen ''tips'' gegeven worden waar ik niks aan heb of niet waar is..
    Hoe weet je waar je wel of niet iets aan hebt, als je het niet probeert en blijft hameren op "Jouw ding"

1 punt nog ja logisch dak zo reageer jullie reactie komen zo over dat ik me zo moet gaan voelen onderhand het kan ook op een andere manier van zou het hier mischien aan kunnen liggen i.p.v. gelijk dit en dit mot je doen.. of dit en dit is het..
    er wordt niet eens op punten die onduidelijk zijn gevraagt om verheldering..

De groeten!!
    Tja als je niet accepteert dat je kritiek kunt verwachten op een forum en naar mijn idee op iedere feedback of optie die je krijgt zo kinderachtig en/of puberaal moet reageren is dit geen slecht idee...

Ik heb ook wel eens flinke kritiek gekregen op mijn manier van werken en toen heb ik geluisterd en daar ben ik blij om want het heeft me goed geholpen. Dit forum zit vol met mensen die enorm wijs zijn op NH gebied en jij wilt niks van ze aannemen en denkt dat ze betweters zijn, dan doe je dat niet, dan trek je je terug. Jouw keuze.

Aangemeld
    Aug 2007
    Leeftijd
    33

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
    Je bent jong en moet nog veel leren. Ik bedoel dit postief he. Ik heb een dochter van jouw leeftijd

Laat alles even bezinken en kom later nog eens langs hier.
    Niet nodig.. schijnbaar wordt ik hier niet geaccepteerd vorige keer was het precies het zelfde verhaal ik weet dat ik dingen moeilijk uit kan leggen.. en schijnbaar is daar geen respect voor..
    Dus helaas voor mij hoeft het niet meer..

En begrijp wat je bedoelt tuurlijk ben ik jong en nog lang niet klaar met leren maar dat is niemand..
    Daarbij wordt ik nu als een penny meisje behandelt die niks weet en nog nooit een eigen paard/pony heeft gehad..
    Voor de duidelijkheid dat is niet zo heb nu 3 eigen pony`s die ik naast mijn school hou en zelf betaal van me bijbaantjes en weekend werk..
    Daarbij ben ik ook al gedurende tijd druk met NH ect. maar weet dat ik het niet goed uit ken leggen en ik niet in de parelli termen kan praten..
    Maar ieder zo zijn zwak heden, en ik voel me nog al snel aangevallen wanneer het over komt dat jullie mijn paardje beter kennen als dat ik dat doe..
    Vele van mijn leeftijd zullen het van hun ouders krijgen en er niks of nouwelijks wat voor hoeven te doen kan je dan ook voorstellen dat ik mezelf behoorlijk de grond in voel getrapt als mensen beweren dat ik het niet weet ?

Teminste zo komt het allemaal tot mij over, het is mischien met een goede bedoeling maar somige kunnen het ook op een hele andere manier brengen..
    Had gehoopt dat mijn topic ook een keer goed zou lopen zoals in andere maar schijnbaar kan dat niet..
    Helaas

[size=99px]er wordt niet eens op punten die onduidelijk zijn gevraagt om verheldering..[/size]

De groeten!!
    [size=99px]Wat bedoel je nu eigenlijk? [/size]Gaat hij er vandoor in de galop omdat hij vast zit in de hals en de schouder en je daardoor dus geen ors kunt doen? Want zo als je misschien zelf ook wel snapt is de ors geen standaard rem. Of gaat hij er gewoon vandoor? Als je paardje er vandoor zou gaan in de galop omdat hij vast zit in de hals en de schouder waarom doet hij dat dan alleen in galop en niet in andere gangen?? Het lijkt me echt heel erg sterk dat het daardoor komt.
    www.paardopzijnbest.nl

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Nouja, ben blij dat we in elk geval de mensen overhouden die wel normaal kunnen discussiėren
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

ik heb maar 1 ding te zeggen.....

wie niet luisteren wil moet maar voelen....
    Ga vooral door met je eigen ding doen....
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Doe maar gauw een slotje dan

Bladwijzers

Forum Rechten