Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 35 van de 35

Topic: Lessen bij sincerita

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: Lessen bij sincerita

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Wilma
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Wilma
    Dank Marja dat je ook reageert. Het is jammer dat het zo zwart wit bekeken wordt, terwijl Florien echt wel weet wat ze doet met Palmer. Maar goed, ik heb het wel doorgegeven aan haar is altijd goed. Ik ben er niet bijgeweest en kan er niet over meepraten.
    Ik ben je even kwijt ...: WAT wordt er volgens jou "zwart wit" bekeken en door wie ?
    Bij zo'n opmerking haak ik af, dit voelt voor mij niet goed om er zo mee om te gaan, is niet helend, verhelderend of leerzaam meer. Iedereen mag zijn mening hebben laten we het daarbij houden.
    Natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben. Maar wanneer een mening als: "zwart-wit" bestempeld wordt, is het wel zo fair dat toegelicht wordt over welke mening dat dan gaat .
    Communiceren we nog steeds over hetzelfde ???
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Wilma
    Guest

Ik kreeg een mail van Florien waarin ze schreef het jammer te vinden dat het zo bij een aantal mensen is overgekomen. Ze schrijft:" als ik het zo hoor had ik beter niet met Palmer kunnen gaan naar de NH dag. Wat ik gehoopt had te kunnen laten zien is blijkbaar niet zo overgekomen en of begrepen. Het klopt dat hij het soms moeilijk vind de dingen die ik van hem vraag. Wat ik merk in de training is - dat als ik het laat voor wat het is en het hem dan maar niet zo moeilijk maak, dat uiteindelijk voor hem de slechtste weg is. Juist door hem heel precies op zijn benen te zetten is hij nog heel en in leven.
    Ze voegt eraan toe: Ik zou het leuk vinden als die mensen naar mijn Open Trainingsmiddag zouden komen om Palmer weer te zien.
    Ikzelf wil hier de discussie mee stoppen, want het heeft voor mijn gevoel niet zoveel zin om hier nog verder op door te gaan. Mensen die toch hierover verder willen discusieren zouden dat rechtstreeks met Florien kunnen doen. Nogmaals ik ben er niet bij geweest en het beeld wat geschetst wordt over de demo van haar met Palmer en waar mensen voor wegliepen, zo ken ik haar niet. Mijn intentie is dat ik mijn enthousiasme over haar werkwijze en Bent Branderup op dit forum wilde delen met mensen. Prima dat dit los kwam en mensen reageerden hierop, maar ik heb het gevoel in herhalingen te vallen.

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Ik was erbij en ik geloof dat ik een groot gedeelte nog ergens op video heb staan.

Ik denk dat Florien heel mooi werk verricht en dat ze waarschijnlijk Palmer inderdaad een kans van leven heeft gegeven. Er zijn hier ook geen mensen die twijfelen aan haar kunde en intenties, maar het is dus wel duidelijk dat dit op een evenement als een NH-dag niet zo duidelijk overkomt.
    Dat lijkt me toch nuttige informatie voor toekomstige demo's. Gratis feedback

Wilma
    Guest

Ze heeft het zich zeker ter harte genomen zoals je kunt lezen uit haar reactie. Groetjes Wilma

Ik heb zomaar het gevoel dat dit een mooi moment is voor een slotje.

Dank u allen.

May the horse be with you!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten