Bedankt voor de foto, weetje hoe deze neusriem is opgebouwd, of wat zit hier in of zo?? Hoe voelt deze riem weet je dat?
Nee heb geen belangstelling voor foto van kaptoom met ijzer, dankje voor het aanbod.
Bedankt voor de foto, weetje hoe deze neusriem is opgebouwd, of wat zit hier in of zo?? Hoe voelt deze riem weet je dat?
Nee heb geen belangstelling voor foto van kaptoom met ijzer, dankje voor het aanbod.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Pasterza.. evengoed dank voor de link hoor.. maar die webwinkel is van Paardentango (ja, DIE Paardentango) en geen haar op mijn hoofd die dáár wat koopt.. of het nou mooi is of niet
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Inderdaad!! BLEHHHHH![]()
Wat erin zit weet ik niet, t is in ieder geval zacht en plooibaar. k Wil hem wel eens beter bestuderen vanavondOorspronkelijk Geplaatst door whoopie
![]()
Ik kan niet zien wat er in de neusriem zit, maar het voelt als allemaal bolletjes, een soort ketting ofzo?
Daarrond zit een laag mouche en daarrond het leer. Je kan hem in alle richtingen plooien.
Ja, da's een fietsketting. Sommigen vinden deze hard en gemeen inwerken. Dit is een Brenderup kaptoom. Heb je hem daar ook gekocht of is het een namaak? Ik heb er zelf ook eentje van Brenderup. Ik vind 'm erg fijn. Geeft erg duidelijke signalen. Ben jij er tevreden over?Oorspronkelijk Geplaatst door Vulcan
Ik denk dat het een namaak is, k heb hem gewoon gekocht in de ruitershop in de buurt.
Ik had eerst eentje met ijzeren neusriem en overal riempjes en ringen, kon je vanalles mee doen en leek mij super handig! Sharoun vond van niet en deed verwoede pogingen om die kaptoom te slopen, dan maar deze gekocht en die vindt hij véél fijner. Dus ik ben ook content!
Ik heb hem nu al een tijd en van harde inwerking heb ik nog niks gemerkt, en Sharoun laat het normaal wel vrij snel merken alst ni naar zijn zin is...![]()
Uhm...dan heb ik zeker iets gemist daaroverOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
![]()
Mag ik weten wat daar mis mee is?![]()
Bladwijzers