Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Vliegen

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Vliegen

Anoek staat als 1 van de weinige paarden 24 uur per dag buiten op onze pensionstal. Ze heeft een wei, waar bijna geen gras instaat (krijgt van mij bijgevoerd).
    Ze heeft wel een aantal bomen waar ze schaduw van heeft.
    Het enige grote probleem waar ik tegenaan loop zijn de vliegen en dazen . Hoe lossen jullie dit op. Ze heeft geen staart en vliegenspray helpt maar even.
    Heb vandaag een vliegendeken opgehad, maar waar ik al bang voor was, deze lag er binnen 5 minuten af.
    Kan dat ding nergens mee vastmaken. Er zit wel zo'n touwtje aan, voor onder de staart, maar dat helpt niet. Had er een deken singel aangedaan, maar tot daar zat hij nog scheef om haar hals en de rest hing op de grond .

Marleen

Re: Vliegen

Ja, lijkt me echt lastige kwestie. Je hebt vast niet de mogelijkheid om een schuilstal te maken aangezien je op een pensionstalling staat?
    Anders kan je over een Boett-deken of een look-a-like kiezen, die blijven over het algemeen best goed liggen, maar zijn dan dantuurlijk wel weer duur...

Groetjes!
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Lastig! Zoek naar een vliegendeken met beenkoorden. Of maak die eraan (of laten doen). Dat blijft ook bij staartlozen goed zitten.

Ik heb van die Bucas vliegendingesen (in de kast liggen ), die blijven wel goed zitten eigenlijk...

May the horse be with you!

Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Ik heb van die Bucas vliegendingesen (in de kast liggen ), die blijven wel goed zitten eigenlijk...
    Dat lijkt me ook de beste oplossing voor je, ze zijn wel redelijk duur (119,- bij divoza geloof ik) maar hoor er erg veel positieve reacties over!

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Ga dan toch maar eens kijken of ze een passende hebben voor Anoek.
    Dat kan dan wel weer een probleem worden.

Bedankt.

Marleen

Bladwijzers

Forum Rechten