waw prachtig!!!!
waw prachtig!!!!
gewoon praaaachtig!!!
"Dromen komen uit..."
ooooooooooooooooooooooo trea ik ben me hier toch een partij jaloers!!!![]()
Echt super gaaf!!! Als Chetan straks helemaal volgroeid is wil ik ook zo'n gaaf setje!!
Tis gewoon helemaal perfect matchend!
Prachtig!!!!
May the horse be with you!
jeetje, bijne TE mooi. prachtige kleur. Ikzelf zou eerder voor zwart kiezen, gewoon omdat het paard zwartwit is, maar dit is eigenlijk veel mooier, nu komt het tuig zo mooi naar voren. Goeie keus Trea, wow!!!
wauwie, wie droomt daar nou niet van, wat een perfect setje!
The darkest hour is befor it get light!!!
Samen lekker stoer wezen. Ik vind nu toch dat je nog een paar mooi bijpassende laarzen en dito hoed moet laten maken. Net zoals de pennygirlsalles assorti
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Jeetje wat prachtig gemaakt. Onwijs knap. Staat jullie moooooi! Big smiles all over.
Hééé, ik wordt mijn parelli-pet écht niet ontrouwOorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
![]()
ps heb wel een paar bordeauxrode lange chaps liggen, maar vind mijn jodphur vele malen lekkerder zitten![]()
Nee helaas, zó penny ben ik niet.
[size=99px]wel rode stiekjes gekocht gisteren voor Enya's manen [/size]![]()
Ziet er helemaal af uit nu, die Lange chaps zijn heerlijk in de winter (vindt ik tenminste ) wanneer het echt koud is of wanneer het regent.
Veel plezier!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Mooi!
En nu foto's van alles op het paard.
Die staan er al hoor! 1 pagina terugOorspronkelijk Geplaatst door Gudrun
Ga ze niet nogeens maken
![]()
Wauuuuuuw! Wat mooi is dit Trea! Helemaal "echt echt" nu.
Moooooi man! Ziet er echt heel gaaf uit.
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Trea, wat mooi!!!
Helemaal stoer en het past zo mooi bij Enya.
![]()
Prendre la vie comme elle vient!
Bladwijzers