Duh!Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
![]()
Heb inmiddels ook een kaartje in de bus ontvangen van Parelli NL.
Wat houdt zo een dag in? Is het één grote demo a la wat Silke en Eddy op Equistyle hebben laten zien?
Duh!Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
![]()
Heb inmiddels ook een kaartje in de bus ontvangen van Parelli NL.
Wat houdt zo een dag in? Is het één grote demo a la wat Silke en Eddy op Equistyle hebben laten zien?
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
kim, je kan ook een plekje bij mij in de auto reserveren... dan hoef je alleen met de trein naar vlaardingen![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Oh cool!! Dat sla ik uiteraard niet afOorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Thanks!!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Vorig jaar waren er diverse demo's van Eddy en van een buitelandse instructeur, zo te zien zijn er nu 2 buitenlandse instructeurs bij. Vorig jaar deden ze een demo 'starten van jonge paarden' en er werd een soort van openbare les gegeven aan iemand die problemen had met haar paard. Verder waren er studenten te zien die demonstreerden wat zij zoal konden met hun paarden.
Of het programma dit jaar ook weer zoiets zal zijn weet ik niet, ik vermoed van wel.
Parelli Inspiration Event - 23 augustus
Binnenkort komt hier het programma van het Parelli Inspiration Event van dit jaar. Het zal plaatsvinden op het Uilenbos in Lunteren op 23 augustus. (route http://www.uilenbos.nl)
Dit evenement is ideaal om nieuwe geïnteresseerden mee naar toe te nemen of om zelf geïnspireerd te worden om verder te komen in het Parelli programma met je paard.
o.a. demonstraties van gevorderde studenten en de instructeurs Eddy Modde en Walter Gegenschatz. Plus educatieve clinics met diverse paarden.
Toegang € 15 aan de ingang.
Start om 11.00 uur tot ongeveer 16:00 uur.
Reserveren niet nodig.
May the horse be with you!
Ik heb ook een kaartje gekregen, België is toch bereikbaar![]()
Tja 15 euro is niet niks, en van 11-16u is dat nu niet (veel) korter als vorig jaar, of is dat maar mijn idee?
Op 1 november is het open-deur-dag bij horse-man-retreat bij Eddy, daar ben ik ook wel in geïnteresseerd!
"Dromen komen uit..."
Bedankt voor de info allemaal.
Ik twijfel nog, gelukkig duurt het nog even.
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Wateringen denk ik inderdaad ook dan..Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
heb nl nog steeds niks gehad!
xxx Daisy
Djailo M'n Kanjer !!!
ik wil wel weer gaan..ga proberen dinnetje weer over te halen...want met de scooter is het best ver![]()
Denk dat ik morgen toch misschien maar ga......leuk foto's maken (als het droog weer is tenminste)![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
op dat droge weer hoef je niet te rekenen:P![]()
Ik ga ook.![]()
Vandaag heb ik het toch ook de hele dag droog gehad in Avifaunadus ik ga er gewoon voor
![]()
*doet nog even zon aanbiddingsdansje*
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Voor diegene die gaan, veel plezier! Ik ga lekker zelf parelli'en met cun![]()
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
ik ga ook heen!
Bladwijzers