![]()
Gezellig dan! JIJ bedankt.
![]()
Gezellig dan! JIJ bedankt.
Started!
mmmm... hier ook nog niets bij de post, misschien dat het er naar Noord-Holland ook wat langer over doet?![]()
ik had hem gisteren ook bij de post, tja zuid-holland is dichter bij oostburg dan noord-holland
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Net terug van vakantie en even het forum checken : wat houdt dit in?
Waar is die mail van die jullie ontvangen?
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Van het Parelli Inspiration Event op 23 augustus as.![]()
helaas, ben op vakantie dan...
Niet op vakantie dan maar ook nog geen mail gehad![]()
Wil overigens wel gaan!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Dan is Den Haag zeker lastiger te bereikenOorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
![]()
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Yep heb vandaag het mailing(tje)ook binnen, zag alleen wel dat de entree 15 euries is
![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ja, zag ik ook.
Maar dat was het vorig jaar toch ook? Alleen toen kon je volgens mij een introducee meebrengen voor de helft, of gratis, ofzo.
Ik heb zo het gevoel dat ik daar dit jaar niet meer echt welkom ga zijn![]()
Hihi.. Evi.. misschien met een HÉÉÉLE grote zonnebril en ZONDER bus..
Ik vond het SUPER gezellig vorig jaar... maar qua parelli/paarden etc niet zo heel () Weet nog niet of ik E. 15,- over heb voor een dagje (vèr weg) gezelligheid
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ah hij lag vandaag ook hier op de mat. Even kijken hoe het zit met OV, maar denk dat dat wel lukt![]()
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
En als ik nou zeg dat ik kom en je graag zou willen zien, helpt dat nog?Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Nee Roos dat helpt niet.. als jij me graag wil zien kom ik toch gewoon een keer naar je toe?![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers