Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: (L1) Hij peerd テつエem...

  1. #1
    pasterza
    Guest

    (L1) Hij peerd テつエem...

    Waldjo gaat er regelmatig van tussen als we aan het parellien zijn. Aangezien de bak meestal bezet is oefenen we meestal in de wei tussen de andere 8 paarden. Die paarden vinden het erg leuk om te zien en gaan er in een cirkeltje omheen staan om vervolgings het in hun bol te krijgen en hun 'speelkwartiertje' houden. En Waldjo doet dus doodleuk mee en ik sleur er achteraan. Das minder...
    Een wei of i.d. zonder andere paarden schiet ook niet echt op want dan ziet ie wel weer iets anders wat ツエem interesseerd. Als we aan het wandelen zijn op/langs de weg met een doorhangend touwtje, dan houd ik ツエem wel makkelijk bij me.

    *[size=99px]smilies doen ツエt niet...[/size]*

  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: (L1) Hij peerd テつエem...

    Laat hij zich wel tegenhouden door een simpel stroomdraadje of afzet lint? Dan zou ik zeggen: maak het jezelf gemakkelijk en zet een klein paddockje/longeercirkeltje af IN de wei, zodat hij in elk geval niet met de andere paarden mee kan gaan spelen.

    En hoe lukt het disengagen / achterhand wegdrijven op de grond?
    Als je daar snel en effectief mee bent, kun je ten alle tijden zijn hoofd weer naar je toe halen door zn kont weg te drijven op het moment dat hij 'druthers' heeft (druther = hij wil eigenlijk wel ergens anders heen...)
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #3
    pasterza
    Guest

    Re: (L1) Hij peerd テつエem...

    Tja het lukt wel om zn achterhand te laten wijken maar met veel moeite. Hij eist zn hoofd nogal gauw trug en die kan ik dus niet bij me houden . Hierdoor blijf ik nogal hangen in de porcupine game, de rest van die game gaat wel goed.

  4. #4
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: (L1) Hij peerd テつエem...

    Dan zou ik toch maar doorgaan met driving game, gewoon om hem meer bij je te kunnen houden.
    En oefenen op een makkelijker terrein
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •