Ik kreeg net een bericht via bokt van iemand. Zij wonen dicht bij venray..ik woon een dorp verderop. Hun hebben al een hele tijd een advertentie staan dat ze een verzorger zoeken voor 1 van hun paarden. Ze had mijn advertentie gezien dat ik een tijd terug een stalling zocht maar ze wilde het me toch vragen ondanks ze weet dat ik al iets heb gevonden.
Omdat ze maar geen verzorger kunnen vinden bedachten ze om iemand te zoeken die met zijn paard/pony bij hun komt te staan. Ze hebben 3 paarden die 24/7 buiten lopen op een wei van bijna 2 hectare en een inloopstal van 56 vierkante meter. Onbeperkt hooi en water is aanwezig en ook ene goeie buitenrijbak. Ze zoeken dan iemand die dus daarbij komt te staan en dus ook 1 van hun paarden rijd.
Ik had zoiezo grag met Diesel in venray gestaan, maar ookal mag hij nu max 3 uur op wei lijkt hij erg gelukkig daar te zijn waar we nu staan. Veel paarden om mee te spelen, altijd paarden te zien vanuit zijn stal en voor mij de luxe van 2 binnebakken waarvan ik toch veel gebruik maak.
Ook het fweit dat Diesel erg veel verhuisd is in een korte tijd vind ik erg moeilijk om dan nu weer te gaan verhuizen..ookal zie ik er niet veel aan af bij Diesel..toch denk ik dat het van binnen een proces is..
Dit zijn die momenten die ik graag had overlegd met Diesel...ik wil voor hem het beste..wist ik maar waar hij zich gelukkiger zou voelen..en of het hem uberhaubt wat uitmaakt..Ook zou het enorm kunnen schelen in kosten..
iedereen zegt dat dat de reden is dat ik mijn auto nogsteeds niet heb verkocht..ik moet hem niet wegdoen..niemand die zegt dat dat een goed plan is of dat het goed voelt...Nu moet ie weg omdat ik veel moet betalen voor Diesel en anders niet uitkom of niks kan sparen voor als er iets gebeurt..
Bladwijzers