Mijn paard en ik gaan 1, 2 en 3 juli de basiscursus doen bij Emiel Voest. zijn er hier toevallig nog meer mensen die dan gaan?
Mijn paard en ik gaan 1, 2 en 3 juli de basiscursus doen bij Emiel Voest. zijn er hier toevallig nog meer mensen die dan gaan?
Ik heb afgelopen weekend de grondwerkcursus (zonder rijden) gedaan met Vianska. Vorig jaar heb ik de basiscursus al gedaan. In juni ga ik de vervolgcursus 1 doen. Doe het nu nog maar, want het is nu nog dichtbij voor mij omdat ze weggaan uit Ruinen. In 2006 komen ze o.a. dichterbij jou (Dorien) in de buurt (Zeeland en NH volgens mij).
Ik vind de cursussen bij Emiel heel erg leuk, leerzaam, interessant en ook nog eens gezellig. Verheug me nu alweer op de volgende cursus in juni. Ben je al eens naar een themadag geweest? Heb je zijn boeken/dvd/videobanden al als voorbereiding?
Wens je heel veel plezier en hoop dat je veel leert. Laat je het even weten (ookal duurt het nog wel even) hoe je het vond. Ben erg benieuwd!
Mijn dieren zijn mijn alles.
Dit is de eerste cursus die ik bij hem ga doen, werk al wel een tijdje volgens zijn methode met mijn paard. Heb wel vaker clinics van hem gezien en heb zijn dvd en boeken. Wist niet dat hij deze kant op kwam, Zeeland is inderdaad een stuk dichterbij dan Ruinen. Komt zijn nieuwe trainingscentrum dan daar? Laat ook even weten hoe het was in juni!
Dit (2005) is het laatste jaar dat Emiel zijn cursussen in Ruinen geeft. Het trainingscentrum in Ruinen gaat dicht (te koop) en Emiel gaat zelf les geven in Deurne. Zijn medewerkers gaan de cursussen overnemen. Er komt een trianingscentrum in Noord Holland met een eigen hotel en er komt een trainingscentrum (gerund door Marion) in Limburg volgens mij. Maar dat weet ik niet precies meer in welke plaats/provincie. Het is dan in ieder geval dichterbij voor jou (en vele anderen). Ik vind het heel erg jammer dat hij uit Ruinen weggaat. Ik had nog graag de rest van zijn cursussen gevolgd.Oorspronkelijk Geplaatst door Dorien
Ik laat het je weten hoe het was in juni en ik zal nog even een verslagje maken van de grondwerkcursus.
Gaat hij naar Deurne??? Wat moet hij daar nu?
Hij gaat hier lesgeven. Zijn freestyle methode wordt een verplicht onderdeel in de opleiding.Oorspronkelijk Geplaatst door eline
Oh, dat is dus net zoals dat Parelli een verplicht onderdeel wordt bij de opleidingen in Engeland en Frankrijk.
Wat stom eigenlijk dat ze daar in Deurne nog steeds niet verder hebben gekeken dan Emiel Voest...
In Frankrijk krijg je nu zelfs natural horsemanship wedstrijden op Parellileest in het officiele kader! Onwijs wat een succes hebben ze daar geboekt!
Wel het nodige lobbywerk natuurlijk. Misschien is dat daar beter geregeld?
May the horse be with you!
Ik ben 2de paasdag naar een trailerlaaddemo bij eiel geweest. In 1 woord geweldig! Het beviel mij 100 malen beter als de dvd die ik van parelli heb gezienZe hebben ook een hele leuke accomodatie daar! Zeker jammer dat ze daar weg gaan. Ze komen er voor mij ook niet echt dichter in de buurt te wonen
En callippo, ik denk dat emiel voor deurne juist de perfecte combi is!
Hoe deed Emiel het trailerladen? Het zelfde als monty (met naar voren en dan weer terug sturen)? Of meer met druk op het touwhalster en als hij naar voren komt de druk los? Ik denk ook dat emiel het in Deurne prima zal doen! Hij heeft toch ook les gegeven op ISPH?
Hij heeft les gegeven op ISPH. Ook ik denk dat hij een geschikte persoon is om les te gaan geven op Deurne. Hierdoor zal er veel (positief) gaan veranderen aan de opleiding.
Vorig jaar was de demo trailerladen ookal geweldig. Wij hebben het trailerladen ook geoefend in de grondwerkcursus. Ik ben er heel erg goed over te spreken het wij (paarden en ik) hebben er heel veel baat bij.
Bladwijzers