Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 48

Topic: Daarrrrrrrr istie dan.. Enya's Vaquero

Daarrrrrrrr istie dan.. Enya's Vaquero

Bezoek de deur uit, logees uitgelaten.

en dan nu de foto's!
    Ik heb gekozen voor een zadel met een 'oldtimer-look'. Ik houd zelf erg van oude dingen, houd van antiek zilver, van degelijk.. ben een beetje een 'oer-mens' zeg maar . Daarom zilver met een antiek tintje op het zadel, een antiek-finish, een 'ouderwets' model, grote knop, grote zweetbladen, diepe kuip.

De 'E' van Enya in een keltisch schrift. Want Enya is tenslotte Iers
    Het zijn slechts 'wannehave' details, enkel belangrijk voor de bezitter van paard, zowel zadel. Maar ik heb het zelf uitgezocht, en het maakt het helemaal 'eigen', dit.

Nog wat andere details

Foto's te paard:

Zadeltassen erbij:

Ik heb er (dûh, natuurlijk) al even op gereden en het zit zaaaaalig! Hoef helemaal niet te 'wennen'. Enya liep er goed mee weg, kan er verder nog weinig over zeggen hoor, want het was slechts een kwartier-durend-ritje.

Re: Daarrrrrrrr istie dan.. Enya's Vaquero

Hey,

Wat super super tof!!!

Heel mooi zadel. Je kan zien dat het echt vakwerk is.

Enya lijkt echt te stralen . Heldere blik in haar ogen.

Ik kijk al uit naar nog mee fototjes van het stukje kunst en wat er aan paard onder zit .

Gwen
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Hahaha die 'heldere' blik, komt vast omdat het haar voor haar ogen weg is. Want tijdens opzadelen blijft ze voorlopig (denk ik) nog wel even wantrouwig hoor! Ze had écht zoiets van: 'wat ga je me daar nú op mijn rug leggen'??

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Wooow!
    Dit was het wachten zeker wel waard(zowel voor jullie als voor ons ), wat ontzettend gaaf!

Zadel = supergaaf, maar het onderste plaatje geeft ook een heel mooi totaalbeeld.

Heel veel plezier met je nieuwste aanwinst!
    (kwijlt nog even weg bij de letter E)
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Wauw
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ow Tré Ben er even stil van (en dat gebeurd niet zo vaak ) Wát moooooooi!!!!!!!

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Halleluja WOW Wat een prachtig eigen zadel, Nou de wereld ligt nu helemaal aan jullie voeten, plaatje is compleet, zou zeggen....geniet in alle opzichten
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Gaaf zeg! Wow, wat een mooi zadel. Ze ziet er opgetuigd ook echt goed uit. Alles klopt.
    Gewoon een mooi totaal plaatje.

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Gewoonweg prachtig
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

wow...ze heeft nu ook een echte westernuitstraling! Echt een super mooi zadel en mooie kleur ook!

Senks mensen!
    Nienke, je mag wel weer praten hoor.. stil zijn staat je niet (da's mijn taak)

Masja is nog bezig met een sidepull te maken. Die wordt in dezelfde kleur gemaakt, met hetzelfde zilverwerk eraan. Helemaal super. Heb nu van Leo een serieus 'uitgave-verbod' gekregen. (En terecht)

Kan me voor stellen dat je er blij mee bent, 't is een mooi zadel, vakwerk.
    Is de zitting niet super-glad?
    De zilveren details zijn mooi, maar wat is dat rode stuk leer om de zadelknop? Vind het wel jammer dat dat een beetje over de "E" heen valt.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Moooooi! Heel erg mooi.
    En da vind ik het nog steeds jammer dat mijn knolletje zo kort gerugd is. Anders zou ik waarschijnlijk ook weer voor dit soort zadel gaan.
    Man wat ziet dat er zalig uit!

Dat rode stukje leer om de knop heeft wel een reden.. Er staat me iets bij van dat deze uitvoering van zadel en knop het zadel van een koeienvanger-cowboy is. Het is dus geen reiningzadel (waarbij alles zo klein en licht mogelijk moet zijn), maar een echt werkzadel. Daarbij hoort een grote knop met bekleding en is voor de lasso's om te trekken. Louis heeft me gewaarschuwd dat hij daarom de 'E' niet te groot kon maken. Ik zal hem eens vragen bij gelegenheid waarvoor het ook alweer precies was.

De zitting ziet er glad uit hè? Toch issie dat niet. Zelfs minder glad als mijn dressuurzadel van Passier vroeger was. Door de finish (denk ik) kaatst het licht er nogal op en ziet het eruit alsof het heel glad is.
    Ik heb bewust gekozen voor een lederen seat ipv. een suede seat. Een te stroeve zit geeft blaren in de broek
    Ik heb op Enya ook helemaal geen stroeve zitting nodig

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten